بررسی فیلم تگرگ و آفتاب با بازی سحر قریشی و جواد عزتی

[ad id='39844']

[quote]سحر قریشی که با شمایل یک دختر چادری ظاهر شده در کنار جواد عزتی، پریوش نظریه، پیام دهکردی، اصغر همت و ناهید مسلمی از جمله بازیگران «تگرگ و آفتاب» هستند؛ فیلمی که داستانی در حاشیه جنگ را روایت میکند.[/quote]

این فیلم که تهیه کنندگی اش را آزیتا موگویی همسر کارگردان برعهده داشته با تسهیلات ۷۰۰میلیونی فارابی در سال ۹۳ یعنی زمانی که قیمت دلار ۳۵۰۰ تومان بود تولید شد!

در چهار سال بعد از تولید و پس از یک رونمایی مناقشه برانگیز در جشنواره فجر، فیلم هیچ فرصتی برای اکران نیافت تا حالا که مستقیما وارد شبکه خانگی شده است.

سحر قریشی که با شمایل یک دختر چادری ظاهر شده در کنار جواد عزتی، پریوش نظریه، پیام دهکردی، اصغر همت و ناهید مسلمی از جمله بازیگران «تگرگ و آفتاب» هستند؛ فیلمی که داستانی در حاشیه جنگ را روایت میکند.

مشخص نیست چرا فارابی که متولی سینماست، تسهیلاتی ۷۰۰میلیونی به فیلمی داده که حتی یک اکران محدود سینمایی هم نداشته و مستقیما وارد شبکه خانگی شده؟؟

جالب و عجیب آنجاست که آزیتا موگویی تهیه کننده این فیلم برای فیلم کم فروش «تراژدی» به کارگردانی خودش هم حمایت نیم میلیاردی فارابی را در سال۹۲ داشته با قیمت متوسط ۳۵۰۰ تومانی دلار؛ فیلمی که ۳۵۰میلیون هم از موسسه رسانه های تصویری حمایت داشت و جمعا ۸۵۰میلیون از بخش دولتی حمایت داشته است!!

باز «تراژدی» یک اکران نصفه و نیمه و کم رونق داشت اما «تگرگ و آفتاب» که ناتوان در پیدا کردن اکران مستقیما راهی شبکه خانگی شده است!چرا؟ مدیر فارابی حتما پاسخ دهد به چرایی حمایت از فیلمی که مستقیما راهی شبکه خانگی شده؟؟

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *