زمان انتشار بازی PES 2019

[ad id='39844']

[quote] نسخه کامل بازی PES 2019 در تاریخ ۲۸ آگوست ( ۸ شهریور ) برای پلتفرم های پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان در ایالات متحده ، ۳۰ آگوست ( ۱۰ شهریور ) برای پلتفرم های پلی اسیتشن ۴ و ایکس باکس وان در اروپا و همچنین رایانه های شخصی در سراسر جهان عرضه خواهد شد .[/quote]

 

 

کونامی ناشر بازی PES 2019 به تازگی زمان عرضه نسخه دموی این عنوان را اعلام کرده است . به‌‌گزارش سخت‌افزار، بر اساس اطلاعات منتشر شده نسخه دموی بازی PES 2019 در تاریخ ۸ آگوست ( ۱۷ مرداد ) برای پلتفرم های پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .

کونامی در بیانیه خود اعلام کرده است که بخش Exhibition match ، quick match و حالت co-op در یک یا دو استادیوم تیم بارسلونا یعنی Camp Nou یا تیم شالکه ۰۴ یعنی Veltins Arena در دسترس خواهد بود . علاوه بر این طرفداران می توانند ۱۰ تیم از جمله تیم های Liverpool FC ، FC Barcelona و Inter Milan و تیم های ملی آرژانتین و فرانسه را انتخاب کنند .

از جمله ویژگی های جدید PES 2019 می توان به قابلیت مشاهده خستگی بازیکنان درون زمین ، بهبود حرکات توپ و موقعیت بازیکنان و همچنین انجام حرکات انفرادی اشاره کرد . علاوه بر این کونامی اعلام کرده است که نسخه امسال این بازی شامل باشگاه ها و لیگ های بیشتری نسبت به گذشته است در حالی که سال گذشته این بازی مجوز UEFA را از دست داده است . در حال حاضر کیت و استادیوم تیم AS Monaco جزو مجوز های جدیدی است که در نسخه کامل PES 2019 قرار دارد . متاسفانه تا کنون اطلاعتی از سیستم مورد نیاز این عنوان برای رایانه های شخصی منتشر نشده است .

شایان ذکر است که نسخه کامل بازی PES 2019 در تاریخ ۲۸ آگوست ( ۸ شهریور ) برای پلتفرم های پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان در ایالات متحده ، ۳۰ آگوست ( ۱۰ شهریور ) برای پلتفرم های پلی اسیتشن ۴ و ایکس باکس وان در اروپا و همچنین رایانه های شخصی در سراسر جهان عرضه خواهد شد .

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *