تیام از استقلال جدا می شود

[ad id='39844']

[quote]قرارداد تیام با استقلال در ۳ بخش ۶ ماه تنظیم شده است که بر طبق آن تیام می تواند در هر ۶ ماه با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار از جمع آبی ها جدا شود و به تیمی دیگر برود.[/quote]

 

 مذاکره باشگاه استقلال با تیام مدت ها است که ادامه دارد و این مهاجم سنگالی هر بار به دلیلی از حضور در ایران امتناع کرده است و به نوعی مدیران این باشگاه را در حالت آمپاس قرارداده است.

تیام در این مدت بارها به مدیران استقلال برای حضور در ایران قول داده است اما هر بار به دلیلی از برگزاری جلسه با آنها سرباز زده است که این موضوع باعث شده بحث بازگشت این بازیکن به یک بحث تکراری و خسته کننده برای هواداران استقلال تبدیل شود.

اما ظاهرا تیام امروز کار را یکسره کرده است و با ارسال نامه ای به مدیران باشگاه استقلال به آنها اعلام کرده است که ۲۰۰ هزار دلار بند آزادسازی اش را پرداخت می کند و از این تیم جدا می شود.

قرارداد تیام با استقلال در ۳ بخش ۶ ماه تنظیم شده است که بر طبق آن تیام می تواند در هر ۶ ماه با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار از جمع آبی ها جدا شود و به تیمی دیگر برود.

با این شرایط باید جدایی تیام را از استقلال قطعی دانست و بعید است حتی مذاکرات باشگاه استقلال با مدیربرنامه آلمانی او که قرار است فردا صبح با فتحی برگزار شود هم شرایط را تغییر بدهد.

هرچند با توجه به درخشش فوق العاده تیام در فصل گذشته جدایی او خبر خوبی برای آبی ها محسوب نمی شود اما به نظر می رسد ۲۰۰ هزار دلاری که این بازیکن باید به این باشگاه پرداخت کند، می تواند هزینه دریافت رضایت نامه مرتضی تبریزی را فراهم کند.

در این بین گفته می شود شفر در صورت جدایی تیام، یک مهاجم خارجی جدید را به تیمش معرفی می کند تا روند این تیم برای فصل جدید با مشکل روبرو نشود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *