سرور جپاروف به تیم جتسو تالدیکورگان قزاقستان پیوست

[ad id='39844']

[quote]خبرگزاری فوتبال قزاقستان با انتشار خبری عنوان کرد سرور جپاروف، بهترین بازیکن سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ فوتبال آسیا که ۹ قهرمانی با باشگاه‌های مختلف در کارنامه دارد و رکورددار بازی در تیم ملی ازبکستان است، با باشگاه جتسو تالدیکورگان این کشور به توافق رسیده و از استقلال راهی این تیم شده است.[/quote]

 

سرور جپاروف یک فصل بعد از حضور در استقلال، قراردادش با آبی پوشان به پایان رسید ولی این باشگاه قصد داشت با انجام مذاکره با هافبک ازبکستانی موثر فصل اخیرش، زمینه را برای تمدید قرارداد فراهم کند ولی مبلغ درخواستی بالای او موجب شد تا مسؤولان و کادر فنی استقلال از ادامه همکاری با او صرف نظر کنند.

این هافبک ۳۵ ساله که دو بار جایزه بهترین بازیکن آسیا را دریافت کرده، بعد از تجربه بازی در لیگ‌های ازبکستان، کره جنوبی و عربستان، در دور برگشت فصل ۹۶-۹۵ به‌عنوان بازیکن قرضی در سپاهان حضور داشت، فصل اخیر برای استقلال تهران به میدان رفت و در ۲۷ بازی چهار گل به ثمر رساند.

سرور جپاروف بعد از یک سال و نیم حضور در فوتبال ایران، به دلیل عدم توافق مالی با باشگاه استقلال تصمیم گرفت راهی تیم دیگری شود و برای نخستین بار در دوران بازی خود برای یک باشگاه اروپایی به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال قزاقستان با انتشار خبری عنوان کرد سرور جپاروف، بهترین بازیکن سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ فوتبال آسیا که ۹ قهرمانی با باشگاه‌های مختلف در کارنامه دارد و رکورددار بازی در تیم ملی ازبکستان است، با باشگاه جتسو تالدیکورگان این کشور به توافق رسیده و از استقلال راهی این تیم شده است.

سایت چمپیونات روسیه هم دیگر رسانه خارجی معتبر است که خبر پیوستن سرور جپاروف، هافبک فصل قبل استقلال به جتسو تالدیکورگان قزاقستان را تایید کرده است.

جتسو تالدیکورگان در حال حاضر در رده هفتم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر قزاقستان قرار دارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *