بیوگرافی و سوابق امیر مقاره خوانند گروه ماکان بند

[ad id='39844']

[quote]امیر مقاره متولد ۳ دی ماه ۱۳۷۰ در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال ۱۳۹۳ به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز ۳ شده است.[/quote]

 

گروه ماکان بند یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است. این گروه متشکل از دو خواننده به نام های امیر مقاره و رهام هادیان است. مدیر گروه یاشار خسروی و تنظیم کننده گروه نیز امیر میلاد نیکزاد است. این گروه در بعضی شهر های ایران کنسرت گذاشته اند وبه شهرت فراوانی دست یافته و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند.فال حافظ

فال حافظ

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره متولد ۳ دی ماه ۱۳۷۰ در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال ۱۳۹۳ به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز ۳ شده است.

آغاز فعالیت از رادیو جوان

امیر مقاره کارهایش برای اولین بار از سایت های ممنوع الکار شروع شد مثل رادیو جوان و سبب ممنوع الکاری وی نشد. امیر علاوه به خوانندگی در حوزه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

شهرت امیر مقاره ماکان بند

امیر مقاره از دوران نوجوانی به سرودن شعر علاقه زیادی داشته است و تاکنون اشعار بسیار زیبای را سروده است. همچنین از سال ۹۳ به طور رسمی کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و در کنار بهترین دوست و همکارش رهام هادیان توانست به اوج شهرت برسد.

معرفی در گروه ماکان بند

امیر مقاره یکی از اعضای گروه ماکان بند است که صدای وی و همچنین چهره طرفدران خاص خود را دارد امیر مقاره موزیسین و خوانندگی را از سنین جوانی آغاز نموده است و همچنین در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد وی در اینستاگرام ۲۱۷ هزار فالور دارد و ادرس اینستاگرام وی amirmaghare_official است که در زیر میتوانید عکس وی را مشاهده نمایید.

امیر مقاره مدلینگ

خواننده پاپ علاوه بر موزیسین و خوانندگی مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با برندهای معروف که با بیشتر سلبریتی ها همکاری دارند وی نیز در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت می کند.
[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «بیوگرافی و سوابق امیر مقاره خوانند گروه ماکان بند»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *