بیوگرافی و سوابق علیرضا طلیسچی پاپ استار ایرانی

[ad id='39844']

[quote]او در بهمن ۱۳۸۴ به طور حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد با همکاری یکی از دوستانش گروه دونفره ای را تشکیل دادند که حاصل آن دو آلبوم به نام نارفیق۱ و نارفیق۲ بود، سال ۱۳۸۶ از این گروه جدا شده و آلبوم حلقه را ساخت اما برای مجوز پخش آن دچار مشکلات شد.[/quote]

 

 

علیرضا طلیسچی در ۷ مهر ۱۳۶۴ در شهر تهران به دنیا آمد و دارای مدرک فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش ساز های جهانی است. علیرضا طلیسچی خوانندگی را در ۱۸ سالگی به صورت حرفه ای آغاز کرد.

فال حافظ

وی یک برادر به نام عرفان طلیسچی دارد که به حرفه ی عکاسی مشغول و اهل مد است! شغل پدر علیرضا طلیسچی معاملات املاک است.

علایق علیرضا طلیسچی

عاشق زرشک پلو با مرغ است! و غذاهایی که در آن از مرغ استفاده شده است را دوست داشته و به فیلم و سریال علاقه دارد، به خصوص سریال های خارجی و می توان گفت تمام سریال های خارجی را دنبال می کند. او از شهر ایلام و کرمانشاه خوشش می آید. علیرضا از بین خواننده های پاپ محسن یگانه و بابک جهنبخشرا از همه بیشتر دوست دارد.

جالب ترین خاطره زندگی علیرضا طلیسچی

وی می گوید جالب ترین خاطره زندگی اش برمی گردد به همان دوره نوجوانی که با حمیدرضا که حدود ۱۸ تا آهنگ باهم ساخته بودیم و دنبال یک تنظیم کننده بودیم. من آن موقع دوران سربازی ام را می گذراندم و فکر می کنم سه ماه از دوران خدمتم نمی گذشت که روزی به دنبال خوراکی بیرون آمدم و در شهر میبد سوار تاکسی شدم. ناگهان دیدم آهنگ من و حمیدرضا در ضبط خودروی راننده تاکسی پخش می شود و من بسیار تعجب کردم. با سرعت با حمیدرضا تماس گرفتم تا اینکه متوجه شدم او برای تعمیرات لپ تاپش را پیش تعمیرکار برده بود و تعمیرکار آهنگ هایمان را با اسم خوانندگان دیگر لو داده بود وقتی که به تهران برگشتم متوجه شدم چقدر کارمان مورد استقبال قرارگرفته است و این برایم بسیار جالب بود والان واقعاً آن تعمیرکار را دعا می کنم.

آغاز فعالیت علیرضا طلیسچی در دنیای موسیقی

او در بهمن ۱۳۸۴ به طور حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد با همکاری یکی از دوستانش گروه دونفره ای را تشکیل دادند که حاصل آن دو آلبوم به نام نارفیق۱ و نارفیق۲ بود، سال ۱۳۸۶ از این گروه جدا شده و آلبوم حلقه را ساخت اما برای مجوز پخش آن دچار مشکلات شد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *