معرفی فصل دوم سریال Iron Fist نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که دنی رند زودتر از شروع فصل دوم سریال مستقلش لباس خود را بر تن کند، اما تا به این لحظه این اتفاق رخ نداده و احتمالا در طول فصل دوم سریال Iron Fist نیز او لباس کامیک خود را بر تن نخواهد کرد.[/quote]

 

 تریلر کوتاه جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر شده است که به لباس کلاسیک شخصیت دنی رند اشاره می‌کند. در این تریلر کوتاه شاهد فلش بک به گذشته هستیم که در طی آن دنی رند و داووس در حال انجام یک مبارزه سنتی و خونین به‌نام Shou-Lao the Undying در کان‌لان هستند که هر دو لباس کلاسیک و کامیک آیرون فیست را بر تن کرده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که دنی رند زودتر از شروع فصل دوم سریال مستقلش لباس خود را بر تن کند، اما تا به این لحظه این اتفاق رخ نداده و احتمالا در طول فصل دوم سریال Iron Fist نیز او لباس کامیک خود را بر تن نخواهد کرد. با این حال، نتفلیکس و مارول تلاش می‌کنند تا ذهنیت طرفداران از فصل اول را پاک و تجربه جدیدی را به آن‌ها در فصل جدید سریال ارائه کنند و اشاره به لباس کلاسیک و کامیک این شخصیت در این تریلر کوتاه می‌تواند باعث امیدواری دوباره طرفداران در فصل دوم سریال Iron Fist شود و این احتمال وجود دارد که در اواخر سریال شاهد پوشیدن این لباس توسط دنی رند یا حتی انجام مبارزه‌ای مشابه، نیز باشیم. 

فین جونز در نقش دنی رند ملقب به آیرون فیست، آلیس ایو در نقش تایفوید مری (شخصیت شرور و منفی اصلی سریال)، سیمون میسیک در نقش شخصیت میستی نایت، جسیکا هنویک در نقش کالین وینگ، جسیکا استروپ در نقش جوی میچم، تام پلفری در نقش وارد میچم و ساشا داوان در نقش داووس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Iron Fist حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فصل دوم این سریال قرار است در تاریخ ۷ سپتامبر امسال (۱۶ شهریور) از شبکه نتفلیکس به روی آنتن برود

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *