معرفی فیلم تورنادو جواد هاشمی با بازی اکبرعبدی

[ad id='39844']

[quote]ارسلان قاسمی و وحید نفر، به همراه هنرمندان نوجوان: راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، نگار نافذ و محمدمهدی ایرانی، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در «تورنادو» قطعی شده است.[/quote]

 

 

فیلم سینمایی «تورنادو» به کارگردانی جواد هاشمی در حال حاضر در آبانی فیلم ولید قرار دارد و ظرف یکی- دو روز آتی نیز مقابل دوربین خواهد رفت.

با توجه به درگیری این روزهای اکبر عبدی در تاک شوی تلویزیونی «عبدی شو»، گروه گریم «تورنادو» برای طراحی قالب چهره این بازیگر به اجبار به سر صحنه این برنامه رفته اند.اکبر عبدی در حال حاضر فیلم سینمایی «سوتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی را آماده اکران دارد.

ارسلان قاسمی و وحید نفر، به همراه هنرمندان نوجوان: راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، نگار نافذ و محمدمهدی ایرانی، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در «تورنادو» قطعی شده است.

گروه تولید این فیلم هم اکنون مشغول مذاکره با چندین چهره سرشناس هستند و قرار است در زمان آغاز فیلمبرداری نیز چند بازیگر دیگر به پروژه اضافه شوند.

دکورهای این فیلم که ساخت آن از سه ماه گذشته آغاز شده در حال حاضر رو به اتمام است. یکی از دکورهای اصلی این فیلم یک سفینه است که هم اکنون ساخت آن در ۱۱ کیلومتری شهر تهران و در سوله ای در پارس الکتریک بزودی به پایان می رسد. ضمن اینکه با توجه به نیاز فیلمنامه به ویژوآل افکت، این مرحله از فیلم نیز در حال انجام است.

به گفته هاشمی، فیلمبرداری این پروژه سینمایی در تهران، شمال کشور و اطراف قم انجام می شود و تمامی لوکیشن ها نیز انتخاب شده است. به احتمال فراوان اولین نمایش این فیلم نیز در جشنواره سی و هفتم فجر خواهد بود.

«تورنادو» با مضمون کودک و نوجوان داستان پرفسوری را روایت می کند که موفق به ساخت یک رستوران شده است. رستورانی که در نهایت به یک سفینه تبدیل می شود. حال با ورود چهار نوجوان به قصه و با شیطنت آنان، این سفینه مقداری زودتر از موعد به پرواز درمی آید. سفینه در نهایت به فضا رفته و در یک سرزمین ناشناخته فرود می آید… .

جواد هاشمی در حال حاضر سری دوم و سوم فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» را آماده اکران دارد.

عوامل پشت دوربین «تورنادو» عبارتند از: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: سیدجواد هاشمی، مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، طراح صحنه: علی شایان فر، مدیر جلوه های ویژه بصری: محمد امامی نجفی، مجری طرح و سرمایه گذار: حسین احمدی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، طراح لباس: سوسن نوروزی، طراح گریم: شهرام خلج، دکوراتور: امیر قدیریان، مدیر تولید: ایرج طایفه، جانشین تهیه: عباس دلدار، منشی صحنه: فرزانه زهره وند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *