بررسی برنامه ایرانیوم مجید افشاری

[ad id='39844']

[quote]”ایرانیوم” برنامه ای برای جوان هاست و تلاش میکنه بیشتر از هر چیز دیگه به چالش های پیش روی این قشر بپردازه.[/quote]

سیمرغ پلاس برنامه ایرانیوم به تازگی پحش خود را با اجرای مجید افشاری در شبکه ۳ اغاز کرده است

مجید افشاری درباره این برنامه در اینستاگرام نوشت

“ایرانیوم” برنامه ای برای جوان هاست و تلاش میکنه بیشتر از هر چیز دیگه به چالش های پیش روی این قشر بپردازه.

با ما همراه باشید و حمایتمون کنید تا بتونیم یه برنامه خوب براتون بسازیم. لازم میدونم از مدیریت محترم شبکه سه سیما و کارگردان کاربلد این برنامه تشکر کنم که به من اعتماد کردند و این مسئولیت مهم رو به بنده واگذار کردند.

پ.ن: این برنامه رو تو شرایطی شروع میکنم که دلم از بعضی دوستای قدیمی خیلی زیاد گرفته و حرفای زیادی برای گفتن دارم اما به احترام روزای خوبی که با هم داشتیم همچنان سکوت می کنم.

 

انتقاد روزنامه کیهان برای اجرای این برنامه توسط مجید افشاری

یک شومن که قبلا با اجرای برنامه در خندوانه، به دلیل استفاده از تعابیر زشت با انتقادات فراوانی مواجه شده بود، مجری برنامه‌ای در شبکه سه برای نوجوانان شد!

«م.الف» البته به دلیل محدودیت‌ها نتوانسته بود اوج بی‌ادبی و زشت زبانی خود را در خندوانه نشان دهد! اما همین شومن در اجراهای خارج از تلویزیون و جنگ‌های عمومی، روبروی خانواده‌ها رکیک‌ترین ماجراها را برای به خنده واداشتن مردم تعریف می‌کرد. اما حالا اعلام شده که این شومن هتاک قرار است اجرای برنامه «ایرانیوم» شبکه سوم سیما را برعهده بگیرد.

برنامه‌ای که به گفته تهیه‌کننده‌اش، برنامه‌ای برای نسل جوان است. باید منتظر ماند و دید که فردی فاقد اخلاق و ادب، چه درسی برای جوانان دارد؟!

انتخاب یک شومن هتاک برای اجرای یک برنامه تلویزیونی در حالی است که بسیاری از مجریان تأیید شده سیما، هم اکنون بیکار هستند.

متاسفانه، برخی مجریان شبکه سوم، عناصر مسئله‌داری هستند. فلان مجری علناً از قاتل سه پلیس جوان توسط درویش داعشی حمایت کرد. دیگری در دروغی آشکار، موجبات بدبینی به رسانه‌ملی را فراهم کرد و کلام بزرگی را هدف سخریه قرار دارد و…! باید گفت متاسفانه رسانه‌ ملی هنوز نتوانسته است مجریانی در تراز انقلاب و در شأن مردم ایران را به تعداد فراوان بکار گیرد و تجربه کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *