بیوگرافی و سوابق محمدمتین نصیری کمدین خندوانه

[ad id='39844']

[quote]محمدمتین نصیری نوجوان ۱۷ ساله‌ای بود که به‌عنوان سومین نفر از گروه اشکان خطیبی روی صحنه آمد.[/quote]

 

 

محمد متین نصیری جوان ترین شرکت کننده مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه است . او متولد سال ۸۰ است و تنها ۱۷ سال دارد . با اجرا های جذابش در مراحل اول مسابقه خنداننده شو طرفداران زیادی میان مخاطبان خندوانه پیدا کرده است .

اگر سری به پیج اینستاگرام محمد متین نصیری بزنید متوجه می شوید روحیه ای هنرمند دارد . نقاشی های زیبایی رسم می کند . او گیتار می زند و بسیار احساسات لطیفی دارد .

محمدمتین نصیری نوجوان ۱۷ ساله‌ای بود که به‌عنوان سومین نفر از گروه اشکان خطیبی روی صحنه آمد.

او موضوع «کار» را به‌عنوان سوژه، انتخاب و در قالب انشا اجرا کرد. متین، استندآپش را با آمادگی نسبتاً خوبی شروع کرد اما در اواسط اجرا، ریتم از دست او خارج شد. به‌هرحال ریسک‌پذیری او و اجرا پیش چشمان میلیون‌ها مخاطب، قابل‌ستایش است.

از خنداندن تا پس زدن مخاطب

او شوخی‌هایش را با جمله «آینده برای دهان ما برنامه‌های خیلی خیلی بسیاری دارد»، شروع کرد و اتفاقاً از مخاطب هم خنده گرفت.

رفتن به سمت این شوخی‌ها، شاید برخی مخاطبان را بخنداند اما ممکن است بعضی تماشگرها را هم پس بزند.

تناسب نداشتن شوخی‌ها با سن و سال

به نظر می‌رسد متین ترجیح داده به سراغ لفافه‌گویی نرود و با جمله‌های واضحی که همگی کدهایش را می‌شناسیم، مخاطب را به خنده وادار کند.

جمله‌هایی مثل «همه می‌دانیم نمی‌توانیم با آیینه جادویی حرف بزنیم مگر اینکه ساقی‌مان خوب باشد»، «او قربانی شوخی‌های عملی‌اش است»، اگرچه از مخاطب خنده گرفت اما به‌جرئت می‌توان گفت این شوخی‌ها متناسب سن او نبود. تا جایی که پانته‌آ بهرام هم به این موضوع اشاره کرد.

جوان است و باانگیزه

محمدمتین نصیری، جوان است و باانگیزه. او می‌تواند با اراده، تلاش و کمک گرفتن از متخصص‌ها، آینده موفقی را برای خودش رقم بزند. به نظر، او آمده که بماند.

سوژه‌ای که جای کار داشت

سوژه «کار»، جای کار بسیاری داشت. بااین‌حال نصیری از شوخی‌هایی استفاده کرد که در خدمت موضوع نبودند و اگر حذف می‌شدند کمبودشان را حس نمی‌کردیم. شاید بتوان گفت نوعی گسست بین شوخی‌ها وجود داشت.

شوخی‌های تکراری، آفت استندآپ کمدی

بااینکه شوخی‌های زیادی با «عمه» در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، نمی‌دانم چرا بازهم برخی شرکت‌کنندگان به سراغ این شوخی‌های تکراری ناموفق می‌روند. شوخی‌های تکراری آشنایی که شاید بتوان از آنها به‌عنوان آفت استندآپ کمدی یادکرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *