بیوگرافی و سوابق سامان صفاری بازیگر نقش امیر سریال دلدادگان

[ad id='39844']

[quote]سامان در فیلم شیار ۱۲۴ نقش «یونس جلیلی» را بازی می کرد. بازیگر نقش یونس درباره ایفای شهید گفت که برای لازی در شیار ۱۲۴ شرایط خاصی بود باید ریش داشته باشیم و من به مدت ۲۵ روز به ریشم دست نزدم و زمانی که برای تست مراجعه کردم به من گفتند چهره نارام و با شیطتنتی داری و بروی نقش شهید مناسب نیستی.[/quote]

 

سامان صفاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون با سریال دلدادگان مخاطبان و طرفداران زیادی پیدا کرده است. سامان صفاری از سال ۸۶ در کلاس های بازیگری شرکت کرد. وی با حضور در این کلاس ها بطور آزاد دوره های بازیگری را گذراند و در اواخر دهه هشتاد در سریال سقوط آزاد ایفای نقش کرد.

سامان در فیلم شیار ۱۲۴ نقش «یونس جلیلی» را بازی می کرد. بازیگر نقش یونس درباره ایفای شهید گفت که برای لازی در شیار ۱۲۴ شرایط خاصی بود باید ریش داشته باشیم و من به مدت ۲۵ روز به ریشم دست نزدم و زمانی که برای تست مراجعه کردم به من گفتند چهره نارام و با شیطتنتی داری و بروی نقش شهید مناسب نیستی.

برای همین برای بار اول من رد شدم تا در نهایت توانستم نقش یونس میرجلیلی را در فیلم سینمایی شیار ۱۳۴ ایفا کنم و داستان زندگی شهیدی که روی من تاثیرگذار بود. اما نقشی که روی من بسیار تاثیر گذار بود.

همبازی بودن با خانم مریلا زارعی بسیار من تجربه خوبی بود و بازی بسیار عالی و بی نقص خانم بازیگر روی من نیز تاثیر گذار بود. بازیگر جوان در محافل و دورهمی هنرمندان خیلی کم ظاهر می شود و کمتر چهره و تصویر وی را در کنار بازیگران و دورهمی ها می توان مشاهده کرد.

بازیگری که فیلم سینمایی شیار ۱۲۴ در کارنامه وی می باشد و با مریلا زارعی و چند بازیگر شاخص هم بازی بوده است. با وجود تجربه کم و حضور جدید در عرصه بازیگری تجربه حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد.

اما در جشنواره و در نشست خبری شیار ۱۲۴ نیز پای میروفن حاضر نشد و در نشست ها و تقدیر ها شرکت نکرد. این بازیگر علاقه چندانی به تصویر گرفتن و دیده شدن ندارد.

آدرس صفحه اینستاگرام سامان صفاری: www.instagram.com/samansaffari

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *