بیوگرافی و سوابق سانیا سالاری | ارغوان سریال دلدادگان

[ad id='39844']

[quote]منوچهر هادی پس از دیدن بازی سانیا سالاری در   نمایش ضرب امام علی (ع)  بازی او را پسندیده و ارا برای نقش ارغوان در سریال دلدادگان انتخاب کرده است[/quote]

سانیا سالاری درسریال دلدادگان نقش ارغوان را  بازی کرده است .

سانیا سالاری بیش از این در تئاتر فعالیت داشته است.او در کلاس های بازیگری بسیاری از اساتید همچون خانم نصیرپور و آقای رحمانیان شرکت کرده است و همین موضوع  موجب موفقیت های بسیار او در حرفه بازیگری است .

منوچهر هادی پس از دیدن بازی سانیا سالاری در   نمایش ضرب امام علی (ع)  بازی او را پسندیده و ارا برای نقش ارغوان در سریال دلدادگان انتخاب کرده است

مجموعه «دلدادگان» به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان، یک ملودرام خانوادگی است که در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.
این سریال با نام قلی (پاهای بیقرار) به کارگردانی منوچهر‌هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۶۰ قسمت ابتدا برای پخش از شبکه پنج سیما تولید شد اما در ادامه به شبکه سه سیما رسید.
پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)،‌ملیکا شریفی نیا (حدیث)، سامان صفاری (امیر) ، سانیا سالاری (ارغوان) بازیگران زمان حال این سریال هستند.
مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد.
این سریال که هر شب حوالی ساعت ۲۰.۴۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد نیز به تهیه کنندگی «ایرج محمدی» ساخته شده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *