رابرت ردفورد از بازیگری خداحافظی کرد

[ad id='39844']

[quote]رابرت ردفورد درباره ی آخرین نقش کارنامه حرفه ای اش می گوید: برای من، در این نقطه از زندگی‌ام، چنین کاراکتری برای بازی فوق العاده است. نکته ای از این شخصیت که مرا گرفت و امیدوارم در فیلم نشان داده شود این است که او هفده بانک را سرقت کرده، هفده بار دستگیر شده و هفده بار به زندان رفته است.[/quote]

رابرت ردفورد، هنرپیشه و فیلمساز مطرح امریکایی در تازه ترین مصاحبه اش گفته از دنیای بازیگری خداحافظی می کند.
این هنرپیشه و فیلمساز ۸۱ ساله که در فیلم هایی چون بوچ کسیدی و ساندس کید و نیش، در خاطر سینمادوستان جاودانه شده است در مصاحبه تازه‌اش درباره‌ی فیلم” پیرمرد و اسلحه” که جدیدترین و احتمالا آخرین فیلمی که در آن بازی کرده است، گفت: هرگز نگو هرگز، اما به خوبی به این نتیجه رسیده ام که این پایان بازیگری برای من خواهد بود و پس از آن به سوی بازنشستگی می روم، چون از بیست و یک سالگی دارم این کار را انجام می دهم. فکر کردم، خب دیگر کافیست. و چرا با چیزی که مثبت و پرهیجان است بیرون نروم؟
به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، The Old Man And The Gun درباره ی یک شخصیت حقیقی به فارست تاکر است که سارق بانک بوده و بارها دستگیر شده است.
رابرت ردفورد درباره ی آخرین نقش کارنامه حرفه ای اش می گوید: برای من، در این نقطه از زندگی‌ام، چنین کاراکتری برای بازی فوق العاده است. نکته ای از این شخصیت که مرا گرفت و امیدوارم در فیلم نشان داده شود این است که او هفده بانک را سرقت کرده، هفده بار دستگیر شده و هفده بار به زندان رفته است. اما او هفده بار هم از زندان فرار کرده است. این موضوع شگفتی مرا برانگیخت و با خودم گفتم نکند او مخالف دستگیری نبوده؛ تا بتواند از حقیقی ترین شعف زندگی اش، یعنی فرار کردن، لذت ببرد؟!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *