بیوگرافی و سوابق وحید رحیمیان کمدین خندوانه

[ad id='39844']

[quote]وحید رحیمیان یکی از شرکت کنندگان سری دوم خنداننده شو خندوانه است که موفق شد به دور پایانی یعنی اجراهای زنده در خندوانه راه یابد.[/quote]

 

وحید رحیمیان یکی از شرکت کنندگان سری دوم خنداننده شو خندوانه است که موفق شد به دور پایانی یعنی اجراهای زنده در خندوانه راه یابد. وحید رحیمیان در خنداننده شو ۹۷ در گروه فرهاد آئیش قرار دارد و جزء خداننده هایی بود که در مرحله اول اجراها به اجرای نجات رسید و موفق با رای حاضران در استودیو خندوانه و داوران به مرحله بعدی راه یابد.

فرهاد آئیش مربی وحید رحیمیان درباره این اجرای شرکت کننده اش گفت :چیزی که الان وحید اجرا کرد اصلا آن چیزی نبود که تمرین کرده بود و اگر فکر میکنی دوباره بتونی اجرا کنی ۵ دقیقه بعد دوباره روی صحنه بیا و دوباره اجرا کن ، این تصمیم با موافقت فرهاد آئیش ، اشکان خطیبی و پانته آ بهرام همراه بود اما رامبد جوان مخالف فرصت دوم به وحید رحیمیان بود .

وحید رحیمیان قصد انصراف از ادامه مسابقه را داشت اما با صحبت های اشکان خطیبی و در نهایت رای موافق رامبد جوان، تصمیم به اجرای دوباره گرفت.

اجرای دوم وحید رحیمیان با موفقیت به پایان رسید و رامبد جوان درباره اجرای او گفت :وحید دمت گرم که تونستی دوباره برگردی روی صحنه و اجرات رو انجام بدی اما ساختار آشفته اجرای تو باز هم دیده میشد اما تو خیلی بامزه ای و باید روحیه ات رو قوی کنی.

پانته آ بهرام درباره اجرای وحید گفت :من احساس میکنم همه شما نیاز به تجربه بیشتر دارید و اینکه یکدفعه قفل میشید ناشی از کم تجربه بودنتنه و در پایان فرهاد آئیش درباره اجرای وحید رحیمیان گفت :باید بتونی خودت را توی کارت کنترل بکنی، تو نبوغ زیادی داری اما ای کاش از توانایی های آیت بی غم بیشتر یاد بگیری.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *