بیوگرافی و سوابق رایان رینولدز بازیگر نقش ددپول

[ad id='39844']

[quote]رینولدز در سال ۱۹۹۰ وارد حرفه بازیگری شد. او برای اولین بار در سریال پانزده (۱۹۹۰) در کنار تعدادی از بازیگران کانادایی به ایفای نقش پرداخت. پس از آن تا سال ۱۹۹۶ در چند سریال معمولی حضور داشت که موفقیتی برای او به دنبال نداشت.[/quote]

 

رایان رینولدز  با نام کامل “رایان رودنی رینولدز” بازیگر، تهیه کننده و فیلمنامه نویس کانادایی در تاریخ ۲۳ اکتبر سال ۱۹۷۶ در ونکوور کلمبیا متولد شد. پدرش جیم رینولدز عمده فروش مواد غذایی و مادرش، تامی، یک خرده فروش بود.

رایان رینولدز سه برادر بزرگ تر از خودش دارد. در سال ۱۹۹۴ از دبیرستان “کیتسیلانو” در ونکوور فارغ التحصیل شد. سپس به دانشگاه راه پیدا کرد اما آن را نیمه کاره رها کرد.

رینولدز در سال ۱۹۹۰ وارد حرفه بازیگری شد. او برای اولین بار در سریال پانزده (۱۹۹۰) در کنار تعدادی از بازیگران کانادایی به ایفای نقش پرداخت. پس از آن تا سال ۱۹۹۶ در چند سریال معمولی حضور داشت که موفقیتی برای او به دنبال نداشت.

به دلیل عدم موفقیت در بازیگری ابتدا تصمیم گرفت این حرفه را رها کند اما به اصرار دوستش “کریس ویلیام مارتین” بازیگر، از این کار منصرف شد و با هم به لس آنجلس نقل مکان کردند.

سرانجام در سال ۱۹۹۷ با بازی در سریال “دو مرد، یک دختر و یک پیتزافروشی” توانست به چهره شناخته شده ای تبدیل شود. این سریال ابتدا با نقد شدیدی مواجه شد اما در نهایت برای فصل بعدی تمدید شده و فرصت های بازیگری بیشتری برای رایان رینولدز به وجود آورد.

ریندولدز در سال های بعد در فیلم هایی همچون ون وایلدر (۲۰۰۲)، وحشت در آمیتی ویل (۲۰۰۵)، سرزمین ماجراجویی (۲۰۰۸)، خواستگاه مردان ایکس: ولورین (۲۰۰۹)، خواستگاری (۲۰۰۹)، مرد کاغذی (۲۰۰۹)، مدفون (۲۰۱۰)، فانوس سبز (۲۰۱۱)، تغییر کردن (۲۰۱۱)، صداها (۲۰۱۴)، ددپول (۲۰۱۶) و ددپول ۲ (۲۰۱۸) بازی کرد.

با بازی در نقش ” وید ویلسون” در فیلم ددپول (۲۰۱۶) بارها برنده و نامزد دریافت جوایز مختلف از جمله نامزد دریافت جایزه گلدن گلاب ۲۰۱۷ شد.

رایان رینولدز در سال ۲۰۰۲ با خواننده کانادایی “آلانیس موریست” رابطه عاشقانه ای آغاز کرد، آن ها در ژوئن سال ۲۰۰۴ نامزدی خود را اعلام کردند، اما دو سال بعد و در ژوئن ۲۰۰۶ از هم جدا شدند.

رینولدز در سال ۲۰۰۷ با اسکارلت جوهانسون، بازیگر مشهور هالیوود، نامزد کرد. آن ها در سال ۲۰۰۸ در یک مراسم آرام و خصوصی با هم ازدواج کردند. این ازدواج تا سال ۲۰۱۰ دوام داشت و آن ها در ۱ ژوئیه سال ۲۰۱۱ رسما از هم طلاق گرفتند.

رینولدز هنگام فیلمبرداری در فیلم “فانوس سبز” با بلیک لایولی هم بازی بود و این آشنایی به ازدواج آن ها در سال ۲۰۱۲ منجر شد. این زوج در سال ۲۰۱۴ صاحب دختری به نام جیمز رینولدز شدند و در سال ۲۰۱۶ دومین دختر آن ها به نام اینس رینولدز متولد شد.

به گفته خودش در طول زندگی مدت های زیادی با اضطراب خود مبارزه کرده و حتی در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه های زیادی برای فیلم “ددپول” شرکت کرد تا بتواند به اضطراب خودش غلبه کند.

حقایق جالب درباره رایان رینولدز

ثروت رایان رینولدز حدود ۴۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

در فروشگاه مواد غذایی و قایقرانی کار کرده است.

دو برادر بزرگترش افسر پلیس در کلمبیا هستند.

رینولدز دارای تبار انگلیسی – ایرلندی است.

در درس تئاتر دوره دبیرستان مردود شد.

از زمانی که هنگام چتربازی، چترش بار اول باز نشد از پرواز واهمه دارد.

در سال ۱۹۹۰ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر جوان برای بازی در سریال “پانزده” شد.

بازی در سریال بافی قاتل خون آشام (۱۹۹۶) را به خاطر تجربیات ناخوشایندی که در دبیرستان داشت رد کرد.

رینولدز و نامزد سابقش “آلنس موریست” در سونامی اندونزی حضور داشتند اما در این حادثه آسیبی ندیدند.

از سن ۶ تا ۱۶ سالگی فوتبال بازی می کرده و آرزوی فوتبالیست شدن داشته است.

هنگامی که دختر اولش متولد شد یکی از دوستان نزدیکش که هنگام تولد نوزاد حضور داشت سعی کرد تصاویر دختر رینولدز را به مجله Tabloid بفروشد، ریندولدز از این مسئله عصبانی شد و دوستی اش را به هم زد. مجله Tabloid این تصاویر را منتشر نکرد.

در سال ۲۰۱۶ ستاره ای در پیاده روی هالیوود به نام او حک شده است.

سال ۲۰۱۲ به عنوان “جذاب ترین مرد زنده دنیا” توسط مجله people انتخاب شد. سال ۲۰۱۷ به عنوان یکی از “۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان” توسط مجله تایم انتخاب شد.

تنها بازیگری است که در همه ۶۵ اپیزود سریال پانزده (۱۹۹۰) حضور داشت.

در روزهای فیلمبرداری ددپول (۲۰۱۶) در پارکینگ با یک ماشین برخورد کرد و راننده از محل متواری شد، ریندولدز در این حادثه دچار آسیب جدی نشد.

نقش آفرینی در فیلم فانوس سبز (۲۰۱۱) برایش لذت بخش نبود زیرا با کارگردان مارتین کمپبل رابطه خوبی نداشت و شکست فیلم، چه از نظر منتقدان و چه از نظر مالی، باعث آرامش او شد چون نمی خواست دوباره در آن نقش ظاهر شود.

تاکنون در سه فیلم مارول حضور داشته: تیغ: سه گانگی (۲۰۰۴)، خواستگاه مردان ایکس (۲۰۰۹) و ددپول (۲۰۱۶)

در حال حاضر در بورلی هیلز لس آنجلس ساکن است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *