نقش امیرعلی نبویان در قرارداد کیروش با بانک سامان

[ad id='39844']

[quote]دو زوج مشهور صدا و سیما که هردو از مجریان مشهور صدا و سیما و البته رادیو محسوب می‌شوند، بر اساس اطلاعات دقیق منابع موثق خبری نقشی ویژه را در قرارداد‌های کی روش با بانک سامان و در ادامه آن با فدراسیون بازی می‌کنند[/quote][quote][/quote]

 

کی روش در داخل کشور موافقان زیادی را همواره پیش روی خود دیده، اما نباید فراموش کرد که مخالفین وی نیز کم تعداد نیستند؛ برخی وی را ناجی بزرگ یوز‌ها و برخی او را بازیگر مستطیل سبز می‌خوانند! روش‌های پیشبردی او در معضلات و درگیری ها، تاریک‌ترین قسمت کارنامه اش خوانده می‌شود، چرا که دوستان کارلوس در عرض یک شب می‌توانند با نقدی کوتاه تبدیل به یک دشمن خونی شوند.

داغ‌ترین بحث در این روز‌ها تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال است؛ قراردادی که باز هم به دلیل پرداخت رقمی سنگین مورد نقد‌های بسیاری از افراد قرار دارد؛ اما هنگامی که متوجه رد پای دو مجری مشهور صدا و سیما در عقد قرارداد‌های او با فدراسیون فوتبال شوید، قطعا تمامی افکار گذشته خود را به دور خواهید ریخت و به دنبال سرنخ‌هایی دیگر از معمای کی روش و ارقام نجومی اش خواهید رفت.

دو زوج مشهور صدا و سیما که هردو از مجریان مشهور صدا و سیما و البته رادیو محسوب می‌شوند، بر اساس اطلاعات دقیق منابع موثق خبری نقشی ویژه را در قرارداد‌های کی روش با بانک سامان و در ادامه آن با فدراسیون بازی می‌کنند که در هر دوره مذاکره چیزی بالغ بر ۲۰ درصد مبالغ‌های توافق شده را به نرخ روز دلار دریافت خواهند کرد!

هنوز نمی‌توان هیچ دلیلی را از حضور این دو فرد در روند قرارداد‌های کی روش و سهم خواهی شان از مبلغ‌های واریز شده با فدراسیون و بانک سامان پیدا کرد! چرا که هیچ گونه ارتباطی را میان مجری‌های صدا و سیما و سرمربی تیم ملی نمی‌توان یافت، جز اتفاقات پشت پرده‌ای که بعد‌ها با افشا شدن آن موجب ایست قلبی فوتبال خواهد شد!

 

پاسخ امیر علی نبویان به این اتهام

 

من امیرعلی نبویان هستم؛ مجری تلویزیونی ای که نامش در خبر دخالت در قرارداد کارلوس کیروش و بانک سامان میان آمده!

نخست به سهم خودم و بعد همسرم صمیمانه متاسفم که چرا دخالتی در این قرارداد چرب و چیل نداشته ام تا پورسانت دلاری ٢٠ درصدی از قرارداد کی‌روش و بانک سامان نصیبمان شود.

تاسف دوم آنکه بانک سامان هرگز – نه در گذشته و نه امروز – مشتری شرکت تبلیغاتی همسرم نبوده و قرارداد کی‌روش با بانک سامان کمترین ارتباطی با شرکت همسرم نداشته است.

فقط مجموعه ٧٢۴ که از زیرمجموعه های هولدینگ سامان ( که بانک سامان نیز زیر مجموعه دیگری از این هولدینگ است) مشتری شرکت همسرم بوده که مدتی هم از برنامه فوتبال برتر حمایت مالی کرده است و همین دستمایه مناسبی شده برای این شوخی رسانه ای.

سومین تاسف که در طول حیات هرگز کمترین تماسی اعم از فیزیکی، شیمیایی، کلامی، غیر کلامی، حضوری و غیر حضوری با عالیجناب کی‌روش و هیچ یک از نزدیکان و بستگان و وابستگان و همبستگان ایشان نداشته ام.

امید است این شایعه و جهت دهی نخ نما و بچگانه از جانب برخی سایتهای مولف، به شروع برنامه نوپای “فوتبالیسم” ارتباطی نداشته باشد که در آنصورت به زودی ناچار خواهم شد بابت پورسانت انتقال رونالدو به یوونتوس هم بیانیه بدهم.

توقع عذرخواهی از سایتهای سازنده این خبر من در آوردی هم ندارم که به راستی آنها دارند رسالت خود را در مبارزه با فساد مالی در فوتبال به انجام می رسانند.

یا حق

امیرعلی نبویان و بهار نوروزپور
مرداد ٩٧

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *