توهین ساشا سبحانی به مردم ایران

[ad id='39844']

[quote]او در بخشی از اظهارات خود در اعتراضی تامل برانگیز گفت: تا کی می‌خواهید حسادت کنید، اگر نمی‌توانید کار کنید، بروید بمیرید![/quote]

 

ساشا سبحانی فرزند سفیر سابق ایران در مکزیک و ونزوئلا با انتشار ویدئویی در فضای مجازی واکنش تندی به کمپین «فرزندت کجاست» نشان داد.

او در بخشی از اظهارات خود در اعتراضی تامل برانگیز گفت: تا کی می‌خواهید حسادت کنید، اگر نمی‌توانید کار کنید، بروید بمیرید!

کمپین «فرزندت کجاست» که از سوی کاربران شبکه های اجتماعی پیگیری می‌شود، این روزها حسابی خبرساز شده است.

 

 

ساشا سبحانی کیست

جامعه ایرانیان در فضای مجازی و اینستاگرام از آدم هایی پر شده که هر روز اخبار عجیب و غریبی از آنها شنیده می شود. بسیاری از این اخبار حاصل فعالیت کاربرانی است که حس سیری ناپذیر دیده شدن دارند.

چند وقتی هست که نام محمد یا ساشا سبحانی در فضای مجازی شنیده می شود. ساشا سبحانی فرزند «احمد سبحانی» سفیر سالهای قبل ایران در مکزیک و ونزوئلا است.

ساشا آنطور که خودش می گوید از خانواده خود جدا شده و در خارج از ایران زندگی می کند. اما شواهد و قرائن و دست کم عکس های منتشر شده توسط خودش نشان می دهد او چندان هم از موقعیت زندگی خصوصی و سیاسی خانواده و به خصوص پدرش جدا نشده و هنوز هم به ایران رفت و آمد دارد!

وضعیت زندگی ساشا اما به گونه ای ست که کمتر قرابتی با زندگی یک فرزند سفیر در ایران دارد! عکس های زندگی لاکچری و روابط او با دختران خارجی این سوال را در اذهان مخاطب متبادر می کند که چطور چنین تناقضی بین زندگی پدر و پسر می تواند وجود داشته باشد؟

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *