حذف تبلیغات فیلم ترسناک راهبه از یوتیوب

[ad id='39844']

[quote]«راهبه» با بازی دمیان بیچیر Demián Bichir و تیسا فارمیگا Taissa Farmiga داستان یک کشیش کاتولیک و تحقیق در مورد خودکشی یک راهبه در سال ۱۹۵۲ را جلوی دوربین می‌برد.[/quote]

 

به نظر می‌رسد با اکران ماه آینده‌ی فیلم ترسناک کورین هاردی Corin Hardy «راهبه» The Nun خیلی از تماشاگران حسابی زهره‌ترک شوند، چراکه خیلی‌ها همین حالا هم با دیدن تبلیغ آن بر روی یوتیوب YouTube حسابی وحشت کرده‌اند. این سرویس پخش آنلاین پس‌ازاینکه تبلیغ این فیلم چندین کاربر را حسابی ترساند، بنا بر سیاست‌هایش آن را حذف کرد.
این تبلیغ پیش از پخش چند ویدیوی خاص بر روی یوتیوب پخش می‌شد. این تبلیغ که با تصویر علامت کم‌وزیاد شدن صدا بر روی صفحه شروع می‌شد، تصویری که پس از چند ثانیه جای خودش را به یک راهبه‌‌ی شیطانی در حال جیغ‌ کشیدن می‌داد.

بااینکه کل تبلیغ بیش از ۶ ثانیه نبود اما این صحنه‌ی ترسناک و تغییر ناگهانی از سکوت مطلق به جیغ‌هایی کرکننده برای بسیاری ترسناک بوده است.
«راهبه» با بازی دمیان بیچیر Demián Bichir و تیسا فارمیگا Taissa Farmiga داستان یک کشیش کاتولیک و تحقیق در مورد خودکشی یک راهبه در سال ۱۹۵۲ را جلوی دوربین می‌برد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *