رابین رایت ازدواج کرد

[ad id='39844']

[quote]مراسم در دهکده کوچکی در جنوب فرانسه برگزار شد؛ عروس و داماد لباس های سنتی بر تن داشتند و همراه با گروه نوازندگان محلی به رقص و پایکوبی پرداختند.[/quote]

 

 

«رابین رایت» بازیگر آمریکایی و از ستاره‌های سریال تلویزیونی «خانه پوشالی» به صورت مخفیانه و در مراسمی ساده در دهکده کوچکی در فرانسه ازدواج کرد.

نشریات و سایت های هنری با انتشار گزارش های مختلفی این خبر را تأیید کردند که داماد، «کلمنت گیرودت» دوست پسر فرانسوی رابین رایت است.

او مدیر روابط عمومی و سرپرست مشتریان خاص در برند «سن لوران» است و یکی از چهره های مشهور و متنفذ در دنیای فشن و مد محسوب می شود.

آنها که سال گذشته در جریان برگزاری هفته مد پاریس با یکدیگر آشنا شدند؛ در ماههای اخیر روابط عاشقانه ای داشتند و در نهایت ازدواج کردند.

هر چند که این زوج هنری هنوز بصورت رسمی این خبر را تأیید نکرده اند ولی عکس ها و تصاویر مختلفی از این مراسم کوچک در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به گفته برخی از دوستان رابین رایت، او هنرمندی خلوت گزین است و علاقه ای به رسانه ای کردن این موضوع و بهره برداری تبلیغاتی از ازدواجش را نداشت.

مراسم در دهکده کوچکی در جنوب فرانسه برگزار شد؛ عروس و داماد لباس های سنتی بر تن داشتند و همراه با گروه نوازندگان محلی به رقص و پایکوبی پرداختند.

کلمنت گیروت در رشته بیزینس و مدیریت بازرگانی و تحصیل کرده و از سال ۲۰۰۹ بصورت جدی وارد دنیای مد شد. او سابقه همکاری با مارک های مشهور چون «کریستین دیور» و «بالمین» را در کارنامه خود دارد و به زبان های فرانسه، انگلیسی و اسپانیولی صحبت می کند.

رابین رایت ۵۲ ساله پیشتر با «شان پن» بازیگر نامدار آمریکایی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است. او پیش از آشنایی با کلمنت، مدتی با «بن فوستر» هنرمند آمریکایی نامزد بود ولی این رابطه سرانجامی نداشت.

او از جمله هنرمندان محبوب هالیوود است که در فیلمهایی چون «بیل را بکش»، «دختری با خالکوبی اژدها»، «زن شگفت انگیز»، «بلید رانر» و «لیگ عدالت» بازی کرده است.

رابیت رایت در سال های اخیر با حضور در سریال تلویزیونی «خانه پوشالی» در شبکه اینترنتی «نتفلییکس» به شهرت زیادی رسید و پس از اخراج «کوین اسپیسی» از این مجموعه، ستاره فصل جدید سریال است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *