همه چیز درباره فریدا کالو اسطوره دنیای مدلینگ

[ad id='39844']

[quote]امروزه سبک دریدا بیش از هر زمان دیگری توجه طراحان مد و فشن را به خود جلب کرده است. به عنوان مثال طراح مشهور، رونالد مورت، در یکی از شوهای خود لباس هایی را به نمایش گذاشته که الهام گرفته از سبک دریدا بودند یا بیانسه در هالووین ۲۰۱۷، خودش را به شکل او درآورد، [/quote]

 

 

آیا هنرمندی متفاوت از فریدا کالو «Frida Kahlo» در میان زنان می شناسید؟ فریدا کالو زاده ۶ ژوئیه ۱۹۰۷ در کویوآکان، مکزیکوسیتی، نقاش مکزیکی و یکی از زنان نامدار تاریخ هنر معاصر می باشد که به‌ خاطر خودنگاره‌ های هنرمندانه ‌اش، مشهور شده است. از آنجا که او سبک خاص خود را دارد، تشخیص نقاشی های او نیز آسان است.

ما با تابلوهای نقاشی او می توانیم به سبک لباس پوشیدن اش پی ببریم. او معمولا تل های سر گلدار، موهایی گیس کرده، لباسی گلدار، جواهراتی منحصر بفرد و زیبا و پیراهن هایی گلدوزی شده به تن می کند. در واقع او سبک لباس پوشیدن خاص خود را دارد که در هیچ کجای دیگر نمی بینیم.

امروزه سبک دریدا بیش از هر زمان دیگری توجه طراحان مد و فشن را به خود جلب کرده است. به عنوان مثال طراح مشهور، رونالد مورت، در یکی از شوهای خود لباس هایی را به نمایش گذاشته که الهام گرفته از سبک دریدا بودند یا بیانسه در هالووین ۲۰۱۷، خودش را به شکل او درآورد، حتی شما هم می توانید با استفاده از فیلتر اسنپ چت، خودتان را در قالب دریدا مشاهده کنید.

از آنجا که لباس و اکسسوری از مهمترین مشخصه های خاص این هنرمند می باشد، امروزه سبک لباس پوشیدن او توسط عده بسیاری، از طراحان حرفه ای گرفته تا مردم عادی، مورد تقلید قرار گرفته است.

اکسسوری در استایل فریدا نقش مهمی دارد. زیورآلاتی که او استفاده می کند سمبلی از سبک سنتی مکزیک و در اشکالی چون قلب یا گردنبدهای آویز است.

لباس های سنتی که او به تن می کرد، ارتباط مستقیمی با قدرت زنانه اش داشت. در واقع او از طریق لباس هایش هنر و ایده هایش را به مثابه داستانی بیان می کرد. رنگ های جسورانه، طرح های بولد، پارچه های ابریشمی گران قیمت، گلدوزی های ظریف… هر کدام داستانی از زندگی او را به نمایش می گذاشت.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *