فیلمبرداری دکتر استرنج ۲ در سال ۲۰۱۹ آغاز می شود

[ad id='39844']

[quote]طبق گفته منابع نزدیک میرور، فیلمبرداری و تولید فیلم Doctor Strange ۲ قرار است از بهار سال ۲۰۱۹ آغاز شود و این موضوع بدان معنا است که ممکن است این فیلم در پاییز سال ۲۰۲۰ اکران شود.[/quote]

 

به نظر می‌رسد که فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم  (دکتر استرنج) از سال آینده آغاز خواهد شد. طبق خبر و شایعه‌ای که وب‌سایت میرور منتشر کرده، بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استیون استرنج قرار است دستمزد به‌مراتب بیشتری را نسبت به قسمت اول در فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) دریافت کند و گفته می‌شود مارول استودیو پس از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War  و فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴)، برنامه‌های مهم و ویژه‌ای را برای جادوگر عالی‌رتبه در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول دارد. با اینکه میرور چندان خبرگزاری معتبری نیست، اما با توجه به اخبار چند روز گذشته به نظر می‌رسد که این اطلاعات درست باشند.

طبق گفته منابع نزدیک میرور، فیلمبرداری و تولید فیلم Doctor Strange ۲ قرار است از بهار سال ۲۰۱۹ آغاز شود و این موضوع بدان معنا است که ممکن است این فیلم در پاییز سال ۲۰۲۰ اکران شود. قسمت اول این فیلم نیز در پاییز سال ۲۰۱۶ اکران شده بود. با توجه به خبرهایی که اخیرا منتشر شده، قابل پیش‌بینی است که بخش زیادی از فیلمبرداری و تولید این فیلم در کشور بریتانیا انجام شود. همچنین کامبربچ قرار است برای بازی در دنباله فیلم Doctor Strange حدود ۹.۵ میلیون دلار دستمزد دریافت کند که نسبت به قسمت اول، شاهد افزایش ۶ میلیون دلاری دستمزد او در قسمت دوم این فیلم هستیم. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *