نقد بررسی فیلم چکامه باستر اسکراگز برادران کوئن | The Ballad of Buster Scruggs

[ad id='39844']

[quote] چنین فیلمی از بسیاری جهات یک وسترن به شیوه قدیمی است، و اگر موارد کمیک یا سخره آمیزی در آن وجود دارد، به این معنی نیست که یک اثر تقلیدی است.[/quote]

 

اریک کان در ایندی وایر به این فیلم نمره B- داد و آن را کلاژی درهم از بهترین موتیف های برادران کوئن دانست. از نظر اریک کان، بلاد آف باستر اسکراگز، یک تصویر منحصر به فرد از چیزی است که فرمول برادران کوئن را بسیار جذاب کرده، و همچنین یادآور بسیاری از مثال های بهتر است.

پیتر برادشاو در گاردین از پنج ستاره، چهار ستاره به این فیلم داد و نوشت: این فیلمی است که از تصاویر زیبا ساخته شده با موسیقی غنی از کارتر بارول است. چنین فیلمی از بسیاری جهات یک وسترن به شیوه قدیمی است، و اگر موارد کمیک یا سخره آمیزی در آن وجود دارد، به این معنی نیست که یک اثر تقلیدی است.

 تامس همفری در اسکرین آنارشی مانند بسیاری از منتقدان به این نکته اشاره کرده است که این فیلم قرار بوده ابتدا به صورت سریال تلویزیونی ساخته شود و فیلم شدن اش به آن ضربه زده است. او در یادداشت‌اش نوشته هر اپیزود فیلم برایش مانند معرفی شخصیت ها و موقعیت ها بوده است و نمی توانسته داستان را فراتر ببرد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *