امیر تتلو کافر شده است !!!!

[ad id='39844']

[quote]توهین های زننده ی او به اعتقادات ازلی ابدی یک مردم نشان از این دارد که شاید برخی محاسبات در مورد او اشتباه بوده است، به قولی او را جایی نشاندند که برایش زیاد بود و حالا قِی کرده و جفنگیات توهین آمیزش را بالا آورده.[/quote]

 

امیر حسین تتلو عجب سرنوشت عجیبی داشته است، خواننده زیر زمینی که در سال های ابتدایی با کارهایی که فراگیر می شد اسم در آورد و بعدتر از فرط استمرار و البته استعدادی که داشت جایگاهی هر چند نه چندان بزرگ کسب کرد، تا آن جا که روی عرشه کشتی رفت و ترانه های میهن پرستانه و شبه سفارشی خواند او بزرگ و بزرگ تر شد و علیه شبکه های آن ور آبی مانیفست داد و بعدتر مقبول جریاناتی هم شد.

نشان به آن نشان که در منازعات انتخاباتی با یکی از کاندیدا نشست و عکس گرفت و قرار شد که تتلیتی ها برای آن کاندیدا رای آوری کنند، روزگار گذشت و ظاهرا وعده ی کنسرت مجاز و آرزوی اجرا در برج میلاد به یغما رفت که رفت.

روزگار از این بازی ها دارد و در سطحی دیگر کسانی مثل کنگرانی و…هم گاها به بازی های روزگار تن دادند اما سرنوشت تتلو در اوج جوانی رقت انگیز است، گو این که این پستی که دیشب منتشر کرد و پر از توهین و پرده دری است را نمی شود هیچ جوره تحمل کرد.

توهین های زننده ی او به اعتقادات ازلی ابدی یک مردم نشان از این دارد که شاید برخی محاسبات در مورد او اشتباه بوده است، به قولی او را جایی نشاندند که برایش زیاد بود و حالا قِی کرده و جفنگیات توهین آمیزش را بالا آورده.

 

 

رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی در رابطه با خبری مبنی بر اعلام حکم ارتداد امیرتتلو اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که این فرد پرونده‌ای در این استان ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری در خصوص خبری که امروز در فضای مجازی مرتبط با تتلو منتشر شد، با بیان این که «اطلاعی در رابطه با این موضوع ندارم» اظهار کرد: فرد مذکور در حوزه استان خراسان رضوی پرونده‌ای ندارد.

وی در عین حال گفت: همچنین این مسأله در حوزه کاری دادگستری استان قرار ندارد.

بر اساس این گزارش، امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر صدور حکم ارتداد برای این خواننده به دلیل توهین به ائمه منتشر شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *