شی هالک قویترین ابرقهرمان دنیای مارول شد

[ad id='39844']

[quote]گرچه «بروس بنر» اولین «هالک» در کتاب‌های کامیک مارول بود و در چند دهه گذشته چندین آپگرید بزرگ را به خود دیده، اما دیگر قدرتمندترین «هالک» روایت شده نیست.  براساس آخرین جلد از سری کامیک‌های «انتقامجویان» نوشته «جیسون آرون» این عنوان اکنون به «جنیفر والترز» تعلق دارد.[/quote]

 

 

اگرچه «بروس بنر» اولین «هالک» در کتاب‌های کامیک مارول بود و در چند دهه گذشته چندین آپگرید بزرگ را به خود دیده، اما دیگر قدرتمندترین «هالک» روایت شده نیست.  براساس آخرین جلد از سری کامیک‌های «انتقامجویان» نوشته «جیسون آرون» این عنوان اکنون به «جنیفر والترز» تعلق دارد.

در شماره‌های قبلی «انتقام‌جویان» (Avengers) دیدیم که «جنیفر والترز» یا «هالک-دخت» (She-Hulk) و «ثور» به یاری «اودین»، «خون یمیر» را نوشیدند و به دنبال آن به شدت رشد کردند و تغییر اندازه دادند تا با سلسشال‌ها (Celestials) که موجوداتی انسان‌نما و غول‌پیکرند به مبارزه برخیزند. جنیفر پس از آنکه به شکل هالک درمی‌آید، برخلاف روایت‌های قبلی از این شخصیت، کنترل رفتارهایش را از دست می‌دهد. اگرچه این وضعیتی دشوار برای جنیفر است اما باعث می‌شود او قدرتمندترین هالک دنیای مارول شود.

در شماره هشتم «انتقام‌جویان»، «دکتر استرنج» اوقات زیادی را صرف مطالعه بر روی جنیفر می‌کند و سعی می‌کند بفهمد که چه تحولاتی در او صورت گرفته است. «جادوگر معظم» سپس از نتایج به دست آمده شگفت‌زده می‌شود.

استرنج در این شماره می‌گوید: «تو هالک هستی. بدن تو پیش از این هم در معرض اشعه گاما قرار گرفته بود. بعد از برخورد تو با سلسشال‌ها، شمار این تشعشعات گاما به سرعت بالاتر رفت. بدن تو در حال حاضر بیش از همیشه انرژی گاما ذخیره کرده است. و به نظر می‌رسد که می‌توانی گاهی این انرژی را تخلیه کنی… پرخاشگرتر همیشه.»

جنیفر سپس پاسخ می‌دهد: «این تغییرات ظاهری من و افزایش سطح تشعشعات را توضیح می‌دهد. خدای من حق با توست، بروس بنر هرگز نمی‌تواند تا این حد پرخاشگر باشد.»

«بروس بنر» در مجموعه کامیک‌های «هالک نامیرا» (Immortal Hulk) پس از مرگ دوباره به زندگی بازگشت، اما دیگر قوی‌ترین هالک دنیای مارول نیست.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *