تریلر دوم و پوستر جدید فیلم آکوامن ۲۰۱۸

[ad id='39844']

[quote]در داستان‌های کتاب‌های کمیک، بلک مانتا که نام واقعی او دیوید کین است، یک کینه‌ی بزرگ و حس انتقام‌گیری نسبت به آکوامن دارد. تمام این نفرت و کینه هم از جایی سرچشمه می‌گیرد که این قهرمان دریایی، پدر کین را کشته است. [/quote]

 

به‌تازگی از دومین تریلر رسمی فیلم Aquaman در مراسم کامیک کان شهر نیویورک رونمایی کرد. اگرچه در این تریلر صحنه‌ها و لحظه‌هایی وجود دارد که ما در تریلر قبلی آنها را مشاهده کردیم، اما این صحنه‌ها در این تریلر گسترش پیدا کردند و جزئیات بیشتری از آنها به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این لحظه‌ها، ما در جدیدترین تریلر این فیلم مورد انتظار، شاهد صحنه‌های جذاب، اکشن و انفجاری بیشتری هستیم. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

نیمه‌ی اول این تریلر روی داستان گذشته و خاستگاه آرتور کری تمرکز کرده است؛ داستان فردی که نیمی انسان و نیمی آتلانتیسی است. پیش از اینکه این بخش به پایان برسد، ما در صحنه‌ای جذاب شاهد این هستیم که آرتور و مرا در حال جستجو برای پیدا کردن نیزه سه شاخ معروف آتلانتیس هستند. با این حال، چند مورد از موارد بسیار مهمی که در این تریلر آشکار می‌شود، در نیمه‌ی دوم آن قرار دارد. در ابتدا، این صحنه‌ها از جایی آغاز می‌شود که ما برای اولین بار شاهد شخصیت بلک مانتا، آن هم در یک فضا و ظاهر خوب هستیم. با اینکه داستان به گونه‌ای پیش می‌رود که ما تصور کنیم شخصیت اورن، ملقب به اوشن مستر، شخصیت شرور داستان است، اما در واقع بلک مانتا دشمن بزرگ آرتور کری محسوب می‌شود و اوشن مستر به گونه‌ای احتمالا با او ارتباط دارد.

در داستان‌های کتاب‌های کمیک، بلک مانتا که نام واقعی او دیوید کین است، یک کینه‌ی بزرگ و حس انتقام‌گیری نسبت به آکوامن دارد. تمام این نفرت و کینه هم از جایی سرچشمه می‌گیرد که این قهرمان دریایی، پدر کین را کشته است. کین می‌خواست تا جایی پیش برود که در آینده یک پسر نیمه آتلانتیسی داشته باشد؛ پسری که بعد از اینکه بزرگ شد، همکار و دوست آکوامن باشد. حتی اگر بلک مانتا نقش کوچکی در خط داستانی فیلم آکوامن داشته باشد، حضور او می‌تواند این موضوع را نشان دهد که در آینده ما می‌توانیم شاهد داستان‌های زیادی باشیم.

یکی دیگر از موارد مهمی که در این تریلر نشان داده می‌شود، تقریبا در لحظات پایانی آن قرار دارد. در لحظه‌ی آخر این تریلر، ما شاهد یک تصویر زیبا از آرتور هستیم که همان لباس طلایی و سبز کلاسیک خود را بر تن دارد و در مقابل دوربین ایستاده است؛ لباسی که این کاراکتر تا به امروز همیشه در کتاب‌های کمیک، چندین انیمیشن سریالی و همچنین فیلم، بر تن داشته است. او همچنین نیزه‌ی سه شاخ معروف آتلانتیس را در دست دارد و ظاهر خود را به عنوان شخصیت آکوامن تکمیل کرده است.

جیسون موموآ در نقش آرتور کری ملقب به آکوامن، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو ملقب به اوشن مستر، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز وان کارگردانی این فیلم را برعهده داشت و ویل بیل هم فیلمنامه‌ی فیلم آکوامن را نوشته است.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *