تصاویر فیلم ترسناک قبرستان حیوانات خانگی استیون کینگ

[ad id='39844']

[quote]اولین تصاویر از بازسازی فیلم ترسناک و مورد انتظار Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) کمپانی پارامونت پیکچرز، منتشر شد.[/quote]

از رمان «قبرستان حیوانات خانگی»، نوشتهٔ استفن کینگ، نویسندهٔ آمریکایی معروف آثار ترسناک، همواره به‌عنوان یکی از ترسناک‌ترین آثار این نویسنده یاد می‌شود و داستان آن سرگذشت پزشکی به نام لوییس کرید را روایت می‌کند که به واسطه‌ٔ شغلی که در بخش خدمات بهداشتی دانشگاه «مین» گرفته، به همراه همسر و دو فرزند کوچکش به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کند. در ابتدا همه چیز خوب به نظر می‌رسد، ولی در ادامه، جاده‌ٔ کنار خانه که اتومبیل‌های سنگین با سرعت زیاد از آن عبور می‌کنند و همچنین قبرستانی که در جنگل پشت خانه قرار دارد، باعث نگرانی او و خانواده‌اش می‌شود. لوییس پس از مدتی متوجه می‌شود موجوداتی که در این قبرستان دفن می‌شوند، دوباره احیا می‌شوند و با شمایلی عجیب به زندگی باز می‌گردند؛ موضوعی که در ادامه، زندگی لوییس و خانواده‌اش را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فیلم ابتدایی Pet Sematary در سال ۱۹۸۹ اکران شد و کارگردانی آن فیلم را ماری لمبرت بر عهده داشت. نسخهٔ اصلی نتوانست نظر منتقدین را جلب کند و نمرات متوسطی را دریافت کرد و در گیشه نیز عملکردی معمولی داشت و با بودجهٔ ساخت ۱۱ میلیون دلاری، حدود ۵۷ میلیون دلار فروش داشت. دنیس کرازبی، میکو هاجس، دیل میدکیف، فرد وین و شخص استفن کینگ در آن فیلم ابتدایی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *