جک اوکانل بتمن جدید سینما می شود

[ad id='39844']

[quote] مسئولان استودیوی سازندهٔ فیلم The Batman، علاقمند به استخدام جک اوکانل ۲۹ ساله برای ایفای نقش شخصیتی در این فیلم هستند. [/quote]

 

 

باز هم شایعات جدیدی در مورد فیلم مورد انتظار The Batman (بتمن) مت ریوز بر سر زبان‌ها افتاده است و این مرتبه نیز صحبت از بازیگر نقش اصلی داستان است. یکی از درگیری‌ها و معماهای حل‌نشده کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، مربوط به شخصیت بتمن بعدی دنیای سینمایی دی‌سی است که آیا باز هم این نقش را به بن افلک بسپارند یا تصمیم دیگری بگیرند. این مرتبه اخباری جدید از این قضیه منتشر شده است مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر به دنبال استخدام جک اوکانل، بازیگر سریال وسترن و درام Godless (بی‌خدا) است و به احتمال زیاد این بازیگر جای بن افلک را خواهد گرفت.

پس از اینکه بن افلک از کارگردانی فیلم The Batman کنار گذاشته شد، به‌ جای او مت ریوز، کارگردان فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ سیاره میمون‌ها) برای کارگردانی فیلم جدید بتمن انتخاب شد. این بازیگر بنا به دلایلی که مشخص نیست، هنوز تصمیم قطعی خود را در رابطه با ادامه یا خداحافظی از نقش شخصیت بتمن نگرفته است و این موضوع نه تنها روی فیلم مت ریوز، بلکه روی دیگر آثار مرتبط با شخصیت بتمن نیز تأثیر گذاشته است. البته کمپانی برادران وارنر نیز موضع خود را مشخص نکرده است و مت ریوز نیز گویا علاقه‌ای ندارد تصمیم‌گیرندهٔ نهایی این داستان طولانی و خسته‌کننده باشد.

طبق گزارش سایت That Hashtag Show، مسئولان استودیوی سازندهٔ فیلم The Batman، علاقمند به استخدام جک اوکانل ۲۹ ساله برای ایفای نقش شخصیتی در این فیلم هستند. طبق این گزارش، سازندگان هنوز مطمئن نیستند که آیا این بازیگر برای ایفای نقش شخصیت بروس وین/بتمن مناسب است یا خیر و شاید اصلاً جک اوکانل نقش شخصیتی دیگر را ایفا کند. جالب است بدانید که در این هفته شایعهٔ دیگری نیز مطرح شد مبنی بر اینکه بن افلک علاقمند است همچنان نقش شخصیت شنل‌پوش محبوب دنیای کمیک را ایفا کند.

جک اوکانل، متولد شهر دربی از ایالت دربی‌شایر کشور انگلستان است. وی در چند سال اخیر در فیلم‌های خوبی ایفای نقش کرده است و از بازیگران بااستعداد سینمای انگلستان به شمار می‌رود که در برخی آثار هالیوودی نیز نقش‌آفرینی کرده است. از فیلم‌های معروف این هنرپیشه می‌توان به فیلم درام This Is England (این انگلستان است)، فیلم درام، جنایی و اکشن ۷۱ (هفتادویک)، فیلم جنگی Unbroken (شکست‌ناپذیر) و فیلم درام و هیجانی Money Monster (هیولای پول) اشاره داشت.

هنوز اطلاعات زیادی از فیلم The Batman منتشر نشده است. فیلم Aquaman (آکوامن) برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر ماه)، فیلم Shazam (شزم) برای اکران در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸)، فیلم Joker (جوکر) برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) و فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸)، فیلم‌های بعدی دنیای دی‌سی خواهند بود. گفتنی است هنوز تاریخ اکران فیلم The Batman اعلام نشده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *