میزان فروش فیلم Venom 2018

[ad id='39844']

[quote] یادآوری کنیم که پیش‌بینی‌ها در مورد فروش فیلم Venom، آن هم پس از نقدهای فوق‌العاده ضعیفی که دریافت کرد، چیزی در حدود ۶۰ میلیون دلار بود که این فیلم توانست به فروش بهتری دست پیدا کند.[/quote]

 

فیلم Venom (ونوم) جدیدترین محصول کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) در هفتهٔ اول اکران خود توانست در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم در مجموع فروشی ۸۰ میلیون دلاری در خاک ایالات متحده آمریکا داشت. فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز در رقابت با فیلم تحسین‌شدهٔ A Star Is Born (ستاره‌ای متولد شده است) کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، توانست رتبهٔ اول را از آن خود کند. فیلم A Star Is Born، فروشی ۴۲.۶ میلیون دلاری در هفتهٔ اول اکران خود داشت.

البته لازم است یادآوری کنیم که پیش‌بینی‌ها در مورد فروش فیلم Venom، آن هم پس از نقدهای فوق‌العاده ضعیفی که دریافت کرد، چیزی در حدود ۶۰ میلیون دلار بود که این فیلم توانست به فروش بهتری دست پیدا کند. همین فروش ۸۰ میلیون دلاری فیلم Venom، این فیلم را در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران‌شده در ماه اکتبر قرار داده است؛ فیلم کمپانی سونی پیکچرز توانست فیلم Gravity (جاذبه)، محصول ۲۰۱۳ را که در هفتهٔ اول ۵۵.۸ میلیون دلار فروش کرده بود، کنار بزند و در صدر لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های ماه اکتبر قرار گیرد. فروش روز جمعهٔ فیلم Venom چیزی در حدود ۳۳ میلیون دلار بود و فروش مجموع آخر هفتهٔ این فیلم به عدد ۸۰ میلیون دلار رسید. بودجهٔ ساخت این فیلم چیزی در حدود ۱۰۰ تا ۱۱۶ میلیون دلار بود و تا این لحظه فروش جهانی فیلم با احتساب گیشه ایالات متحدهٔ آمریکا، ۲۰۵.۲ میلیون دلار بوده است.  جالب است بدانید این فیلم امتیاز ۳۵ را از بین ۲۱ نقدی که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به دست آورده است.

در فیلم Venom، بازیگرانی چون تام هاردی در نقش ادی براک/ونوم، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، ریز احمد در نقش کارلتون دریک، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی یا همان کارنیج، رید اسکات در نقش دکتر دن لوئیس، سوپ الوکا در نقش دکتر روزی کالینز، اسکات هیز در نقش رولند تریس و جنی اسلیت در نقش دکتر دورا اسکیرث و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است. اسکات روزنبرگ، جف پینکنر و کلی مارسل، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم Venom را بر عهده داشته‌اند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *