برترین بازیهای سبک بتل رویال

[ad id='39844']

[quote]این بازی توسط شرکت Daybreak توسعه داده می‌شود و همانند بیشتر بازی‌های سبک بتل رویال با سخاوتمندی تمام به رایگان برای گیمرها منتشر شده است. [/quote]

 

 

بازی Fortnite

این بازی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از همان ابتدای حضور خود ثابت کرد که حرف‌های زیادی برای گفتن در سبک بتل رویال دارد، بازی Fortnite به لحاظ گیم‌پلی بازی ساده و روانی است اما با پیچیدگی‌هایی نیز در ساخت قلعه در این بازی روبرو هستیم.

شرکت Epic که نام آشنایی در ساخت بازی‌های رایانه‌ای است در Fortnite از هیچ خلاقیتی فروگذار نکرده است و دائماً شاهد رویدادهای جذاب و خلاقانه‌ای در این بازی هستیم. بازی Fortnite یک بازی بتل رویال تمام‌عیار است که بر روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ویندوز، مکینتاش و iOS حضور دارد. در آینده‌ای نزدیک نیز شاهد انتشار نسخه اندرویدی Fortnite خواهیم بود تا کاربران با هر سیستم و دستگاهی به این بازی دسترسی داشته باشند.


بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds

این بازی که با اختصار با نام PUBG نامیده می‌شود حدود یک سال پیش عرضه شد و از آن زمان توانست میلیون‌ها کاربر را در تمامی نقاط دنیا جذب خود کند. تعداد کاربران این بازی هر روز افزایش پیدا می‌کند و مدیر عامل شرکت PUBG که وظیفه توسعه این بازی را بر عهده دارد مدعی است قصد دارد PUBG را به مسابقات بازی‌های الکترونیک معرفی کند.

وی بر این باور است تعداد زیاد کاربران بازی PUBG امکان ایجاد لیگ‌های مسابقات حرفه‌ای این بازی را نیز میسر کرده است. بازی PUBG از زمان عرضه تاکنون دائم در حال پیشرفت و بهینه‌سازی بوده است و اضافه کردن رویدادها و امکانات جدید باعث شده تا کاربران هرگز از نبردهای جذاب این بازی خسته نشوند.


بازی H1Z1

این بازی توسط شرکت Daybreak توسعه داده می‌شود و همانند بیشتر بازی‌های سبک بتل رویال با سخاوتمندی تمام به رایگان برای گیمرها منتشر شده است. در این بازی ۱۵۰ گیمر در قالب تیم‌های ۵ نفره، دو نفره یا تک نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، این بازی شاهد تورنمنت‌‌های مخصوص به خود است و برای کامپیوتر و پلی‌استیشن ۴ عرضه شده است. انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد نسخه ایکس باکس وان H1Z1 نیز باشیم.


بازی Realm Royale

این بازی که پیش از این با نام Paladins: Battleground شناخته میشد توانست در عرض تنها ۳ هفته چیزی بیشتر از ۳ میلیون گیمر را به خود جذب کند. بازی Realm Royale از طریق سیستم Early Access در استیم در اختیار کاربران قرار گرفته است و هنوز در نسخه آزمایشی به سر میبرد.

این بازی بر خلاف بازیهایی که در بالا به آن اشاره کردیم در دنیایی افسانه‌ای می‌گذرد که گیمرها با ترکیب سلاح‌های مختلف، قدرت‌های جالبی را برای از بین بردن رقبا بدست می‌آورند. محیطی که گیمرها با یکدیگر در بازی Realm Royale درگیر می‌شوند نیز در نوع خود محیط جالب توجهی است که این امر جذابیت این بازی را بیشتر کرده است. تمامی این موارد باعث شده تا بازی Realm royale در بین ۲۰ بازی محبوب استیم قرار بگیرد.


بازی Cuisine Royale

این بازی با توجه به تجهیزات جالب و بامزه‌ای که در آن استفاده می‌شود در ابتدا چندان جدی تلقی نمی‌شد اما همین نوآوری‌ها باعث شد تا بازی Cuisine Royale به سرعت به یکی از بازی‌های پرطرفدار در سبک بتل رویال تبدیل شود.

در بازی Cuisine Royale گیمرها با کفگیر و ملاقه و سایر لوازم آشپزخانه در کنار اسلحه‌های مختلف باید یکدیگر را از سر راه بردارند و یخچال‌های دشمن را غارت کنند.


بازی Radical Heights

این بازی توسط شرکت Boss Key به عنوان توسعه‌دهنده بازی معروف Lawbreakers عرضه شده است و در ابتدای ورود این بازی به جامعه گیمرها کسی فکر نمی‌کرد در بین این همه بازی که در سبک بتل رویال طراحی شده‌اند بازی Radical Heights شانس زیادی برای موفقیت داشته باشد.

اما استفاده از عناصر جذاب و سرگرم کننده مانند دوچرخه‌های بی.‌ام.‌ایکس، ترامپولین و تعداد بسیار زیادی لامپ‌‌های نئون باعث شد بازی Radical Heights جذابیت خاص و تجربه‌ای سرگرم کننده را در اختیار گیمرها قرار دهد.


بازی Darwin Project

در این بازی گیمرها در دنیایی سرد و یخزده در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، از طرف دیگر بازیکن‌ها باید یک پروژه تحقیقاتی را در بازی به پیش ببرند. جالب اینجاست در بازی Darwin Project برخلاف سایر بازی‌های سبک بتل رویال که گیمرها به صورت اتفاقی یکدیگر را پیدا می‌کنند در بازی Darwin Project گیمر می‌تواند ردپای سایر گیمرها را دنبال کرده و آن‌ها را از سر راه بردارد.

بازی Darwin Project در حال حاضر برای کاربران ایکس‌باکس وان و ویندوز منتشر شده است.


بازی Maelstrom

نبرد دزدان دریایی در اقیانوس‌ها همیشه جذابیت خاصی داشته است و شرکت بازی‌سازی Gunpowder Games با خلاقیت سبک بتل رویال را با نبردهای بزرگ کشتی‌های دزدان دریایی ترکیب کرده است تا شاهد مبارزه ۱۵ گیمر با کشتی‌هایی تا دندان مسلح باشیم.

در این بازی در کنار نژاد انسان‌ها، گیمرها می‌توانند نژاد‌های دیگری را نیز انتخاب کنند و در حین مبارزه برای از بین بردن کشتی‌های حریف باید حواسشان به موجودات عظیم‌اجثه‌ای که در اعماق اقیانوس پنهان شده‌اند نیز باشد.

بازی Maelstrom در حال حاضر برای پلتفرم ویندوز منتشر شده است و بدون شک در صورت افزایش محبوبیت شاهد این بازی در سایر پلتفرم‌ها نیز خواهیم بود.


بازی Surviv.io

این بازی یک عنوان کوچک اما جذاب در سبک بتل رویال است که گرافیک ساده‌ و دلنشینی دارد. به لطف این گرافیک بازی Surviv.io را می‌توان بدون نصب در داخل مرورگر اجرا کرد و با یک بازی سرعتی طرف هستیم که بعید به نظر می‌رسد بیشتر از چند دقیقه بتوانید در آن دوام بیاورید.

اسلحه‌ها و تجهیزات بازی Surviv.io به صورت کارتونی و بامزه طراحی شده‌اند و شرکت سازنده با رایگان قرار دادن این بازی، انجام آن را برای تمامی کاربران مسیر کرده است.


بازی SOS

در بازی SOS گیمر پس از اینکه سایر رقبا را از سر راه برداشت چیزی حدود ۳۰ دقیقه فرصت دارد تا از جزیره فرار کند. تعداد گیمرهای این بازی در هر مرحله تنها ۱۶ نفر است و سبک و سیاق بازی همانند برنامه‌های تلویزیونی طراحی شده است.

بازیکنان SOS در کنار کشتن رقبا باید آیتمی را بدست بیاورند که این آیتم به گیمرها در فرار از جزیره کمک می‌کند. وجود چنین عناصری بازی SOS را به عنوان جذابی تبدیل کرده است که حتی مشاهده آن نیز برای مخاطبان شبکه‌های بزرگ گیم جذابیت دارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *