معرفی بازی موبایل سریاWestworldل (Delos Park Training Simulation)

[ad id='39844']

[quote]وستورلد پارکی است با تم وسترن که در قرن ۲۱ و در اوج تکنولوژی بشری ساخته شده و در آن انسان ها در قالب افرادی به اسم «تازه وارد» یا «مهمان» با پرداخت مبالغ هنگفت (روزی ۴۰ هزار دلار) می توانند به مدت ۲۸ روز در یک دنیای وسترنی که روبات هایی انسان مانند به اسم «میزبان» در آن قرار دارند، زندگی کنند[/quote]

 

کمپانی برادران وارنر و HBO در ماه ژانویه اعلام کردند که سریال تلویزیونی Westworld در حال ورود به دنیای بازی های موبایلی در سال جاری است، اما هنوز تاریخ انتشار دقیق آن تعیین نشده است. شش ماه تا سال ۲۰۱۸ در پیش داریم و شرکت «Behaviour Interactive» تا همین حالا هم جزئیات زیادی در مورد بازی Westworld ارائه داده است.

تا امروز (۱۹ ژوئن) تنها «اپل» تایید کرده است که بازی موبایل Westworld در ۲۱ ژوئن در اپ استور منتشر خواهد شد اما اگر کاربر اندرویدی هستید نیز می توانید خوشحال باشید چرا که می توانید Westworld را در همان تاریخ ۲۱ ژوئن از گوگل پلی دانلود کنید.

اگر برای این بازی «پیش ثبت نام» نکرده اید، هنوز هم فرصت دارید. اگر بخواهید برخی از آیتم های رایگان در بازی را هنگامی که Westworld منتشر می شود در اختیار داشته باشید مانند دسترسی سریع به شخصیت لارنس، یک بسته سکه و سنگ های قیمتی، یک بسته «کد اصلی» (کدها برای دریافت آیتم های مختلف در بازی استفاده می شوند) و یک بسته کاری (برای ساخت و سازهایی که بازی باید انجام دهید).

در Westworld، بازیکنان قادر به ساخت Park Delos خود، ارتقا، بهینه سازی و باز کردن مکان های مختلف مانند Sweetwater، Escalante، Las Mudas و موارد بیشمار دیگری هستند. همچنین، بازیکنان می توانند بیش از ۱۷۰ ربات میزبان را تولید و ارتقا دهند (AI Host: اصطلاح مورد استفاده برای ربات های ساکن وستورلد) تا تجربه نهایی برای مهمانان ایجاد شود.

«Westworld» چیست و دقیقا کجاست؟!

وستورلد پارکی است با تم وسترن که در قرن ۲۱ و در اوج تکنولوژی بشری ساخته شده و در آن انسان ها در قالب افرادی به اسم «تازه وارد» یا «مهمان» با پرداخت مبالغ هنگفت (روزی ۴۰ هزار دلار) می توانند به مدت ۲۸ روز در یک دنیای وسترنی که روبات هایی انسان مانند به اسم «میزبان» در آن قرار دارند، زندگی کنند و هر کاری که دلشان می خواهد انجام دهند. این که خود وستورلد دقیقا در کجا قرار دارد یکی از بزرگترین علامت سوال های سریال است و نمی توان جواب قانع کننده ای برای آن پیدا کرد؛ برخی می گویند وستورلد در سیارهای دیگر قرار دارد که اندکی دور از انتظار به نظر میرسد، برخی دیگر نیز معتقدند که این پارک وسترنی، در زیر زمین بنا شده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *