ویژگی های منحصر به فرد بازی Red Dead Redemption 2

[ad id='39844']

[quote]تعداد اسحله های بازی «رد دد ردمپشن ۲» تقریبا دو برابر تعداد اسحله های نسخه قبلی است.[/quote]

 

شرکت سرشناس و مشهور «راک استار گیمز» به تازگی در جدیدترین بیانیه خود اشاره کرد که تعداد اسلحه های بازی Red Dead Redemption 2 به بیش از ۵۰ قبضه رسیده که این تعداد سلاح برای یک اثر ویدیویی با حال و هوای غرب وحشی، رقم شگفت انگیزی است.

بدون هیچ شک و تردیدی، بازی «رد دد ردمپشن ۲» را می توان یکی از مورد انتظارترین و بزرگ ترین عنوان ویدیویی سال جاری میلادی و حتی نسل هشتم دانست که کمتر از سه هفته با عرضه نسخه کامل و نهایی آن فاصله داریم و استودیوی خالق آن یعنی «راک استار گیمز» اخیرا پس از انتشار دومین تریلر گیم پلی، جزئیات و اطلاعات بیشتری در رابطه با تعداد گونه های جانوری و اسلحه های بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است.

بازی ویدیویی رد دد ردمپشن ۲ در دوران غرب وحشی آمریکا جریان دارد؛ جایی که بی قانونی به اوج خود رسیده و عده زیادی از مردم به عنوان خلافکار به غارت و دزدی می پردازند. از این رو، بدیهی است که قتل و آدم کشی در چنین دنیا و جهانی یک موضوع کاملا طبیعی به شمار می رود و شما نیز به عنوان سردسته یکی از گروهان خلاف کار به نام Van der Linde، به اجبار ماموران دولتی و دشمنان خود را به هلاکت می رسانید.

بنابراین، اسلحه های بازی Red Dead Redemption 2 به خاطر ماهیت و مشخصه دوران غرب وحشی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. حال، از آنجا که استودیوی راک استار گیمز همواره در خلق عناوین ویدیویی تمامی جنبه ها و دیدگاه ها را در نظر می گیرد و در این زمینه مهارت بسیار بالایی هم دارد، این عنوان ویدیویی نیز از حیث تنوع سلاح به خودی خود عالی و بی نقص بوده و بنا بر تازه ترین توییت سازندگان، بیش از ۵۰ سلاح مختلف و منحصر به فرد در بازی وجود دارد که این رقم تقریبا دو برابر تعداد اسلحه های نسخه قبلی این مجموعه است.

شرکت پرآوازه راک استار گیمز در شبکه اجتماعی توییتر خود این چنین نوشت:

بازی «رد دد ردمپشن ۲» بیش از ۵۰ سلاح مختلف و منحصر به فرد دارد.

ذکر این نکته مهم است که بازی Red Dead Revolver در مجموع دارای ۲۸ سلاح مختلف است و این تعداد در نسخه بعدی مجموعه به نام Red Dead Redemption به لطف انتشار بسته های الحاقی و محتویات اضافه، به بیش از ۳۶ اسلحه رسید. بدین ترتیب، از لحاظ تعداد و تنوع سلاح، بازی رد دد ردمپشن ۲ در حال حاضر به عنوان برترین بازی ویدیویی این سری محسوب می شود که از همان زمان عرضه خود، با بیش از ۵۰ اسلحه متفاوت گزینه های بیشتری را برای قتل و آدم کشی در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

تعداد اسحله های بازی «رد دد ردمپشن ۲» تقریبا دو برابر تعداد اسحله های نسخه قبلی است.

به علاوه، پیش بینی می شود که راک استار گیمز به همین تعداد اسلحه اکتفا نمی کند و به مروز زمان، با انتشار بسته های الحاقی، تعداد اسلحه های بازی Red Dead Redemption 2 را به بیش از ۶۰ قبضه می رساند. از طرفی، می دانیم که راک استار گیمز صرفا به کمیت این قضیه توجه نکرده و تمامی این اسحله ها با جزئیات بسیار بالا و صداهای واقعی طراحی شده است.

متاسفانه، سازندگان هنوز جزئیات و اطلاعات بیشتری در رابطه با نام و نحوه دسترسی به اسلحه های بازی Red Dead Redemption 2 مشخص نکرده اند. به عبارت دیگر، اینکه آیا تمامی اسحله ها از همان ابتدای بازی قابل استفاده خواهد بود و یا با پیشروی در داستان و طی مراحل و ماموریت ها به آن ها دسترسی خواهیم داشت، مشخص نیست. اما، با توجه به عملکرد نسخه قبلی این مجموعه در خصوص آزادسازی اسلحه ها، گمان می رود اسلحه های بازی Red Dead Redemption 2 نیز متناسب با مراحل و با پیشروی در داستان به ترتیب در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

جدا از بحث تعداد سلاح، چندی پیش بود که سازندگان از وجود بیش از ۲۰۰ گونه جانوری مختلف در این بازی خبر دادند. به طور دقیق تر، گفته شده به دلیل اهمیت بالای شکار در دوران غرب وحشی و تنوع بالای حیات وحش آمریکا، بازیکنان در این عنوان ویدیویی با بیش از ۲۰۰ جانور از جمله جانوران، آبزی و پرندگان و حیوانات اهلی و وحشی سر و کله می زنند و جالب تر اینکه این حیوانات با توجه به شرایط آب و هوایی هر فصل، رفتارهای مختلفی از خود نمایش می دهند.

از دیگر خبرهای پیرامون عنوان محبوب رد دد ردمپشن ۲ می توان به انتشار دومین تریلر گیم پلی بازی اشاره کرد. در این ویدیوی تماشایی، شرکت راک استار گیمز به طور دقیق تر به شرح و توضیح فعالیت های مختلف، حالت دید اول شخص و غیره این اثر ویدیویی می پردازد و صحنه هایی از درگیری های نفسگیر و هیجان انگیز بازی را به نمایش می گذارد.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی مورد انتظار و پرطرفدار Red Dead Redemption 2 در روز چهارم آبان ماه سال ۹۷ (بیست و ششم ماه اکتبر سال جاری میلادی) توسط شرکت «تیک تو اینتراکتیو» روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر می شود.

در رابطه با عرضه عنوان ویدیویی رد دد ردمپشن ۲ برای پلتفرم پی سی، همچنان گمانه زنی های مختلفی وجود دارد. هرچند شرکت راک استار گیمز در تازه ترین بیانیه خود اشاره کرد که این بازی برای پلتفرم رایانه شخصی منتشر نمی شود، اما کماکان بسیاری از بازیکنان و حتی تحلیل گران نیز بر این باورند که شرکت تیک تو اینتراکتیو به هیچ عنوان قید پلتفرم پردرآمد و پرمخاطب پی سی را نمی زند و بنا بر سوابق قبلی، در آینده نزدیک یا دور شاهد عرضه بازی برای این رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز خواهیم بود.

همچنین، در حال حاضر نسخه های استاندارد، ویژه (Special Edition) و آلتیمیت (Ultimate Edition) این عنوان ویدیویی به ترتیب با قیمت های ۵۹٫۹۹ دلار، ۷۹٫۹۹ دلار و ۹۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های ایکس باکس لایو پلی استیشن استور به فروش می رسد. توجه داشته باشید که با پیش خرید این بازی می توانید از مزایا و هدایایی نظیر دریافت ۵۰۰,۰۰۰ پول درون بازی جی تی ای در بخش آنلاین، دریافت پول بیشتر در بخش داستانی بازی، کیت The Outlaw Survival و اسب جنگی (The War) بهره مند شوید.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *