بیوگرافی و سوابق روبی رز بازیگر نقش بت وومن |Ruby Rose

[ad id='39844']
[quote]او در سن ۱۲ سالگی هجنسگرا شد. گرایش جنسی‌اش باعث شد از آزار فیزیکی و کلامی از طرف همکلاسی‌هایش رنج ببرد و به همین دلیل دست به خودکشی زد.[/quote]

۱. رز علاوه بر حرفه مدلینگ در برنامه‌های تلویزیونی مختلف مجری بوده است، برنامه‌هایی مانند مدل برتر بعدی استرالیا (Australia’s Next Top Model) و پروژه (The Project).

۲. رز از سال ۲۰۰۸ و با بازی در فیلم استرالیایی Suite for Fleur بازیگری را آغاز کرد

۳. او در درام Around the Block نقش کوتاهی برعهده داشت و برای بازی در فصل سه و چهار سریال “نارنجی مد جدید است” (Orange Is the New Black) کانال نتفلیکس در آمریکای شمالی هم به شهرت رسید.

۴. او در فیلم‌های اکشن “رزیدنت ایول: قسمت پایانی” (Resident Evil: The Final Chapter) در کنار میلا یوویچ، “تریپل اکس: بازگشت زندر کیج” (xXx: Return of Xander Cage) در کنار وین دیزل و “جان ویک: بخش ۲” (John Wick: Chapter ۲) در کنار کیانو ریوز، نقش‌های پررنگی برعهده داشت.

۵. رز در ملبورن استرالیا به دنیا آمد. مادرش کاتیا لانگنهایم یک مادر مجرد و هنرمند بود که در زمان تولد او ۲۰ سال داشت و رز او را یکی از الگوهای خود می‌داند.

۶. رز در نوجوانی زیاد سفر می‌کرد و پیش از زندگی در ملبورن مدتی در روستای ویکتوریا، تاسمانی، سرفرز پارادایز، زندگی کرد.

۷. او در نوجوانی به دبیرستان یونیورسیتی و کالج فوت اسکری سیتی رفت.

۸. رز دخترخوانده بوکسور استرالیایی لیونل رز و نوه الکس کمپل، آخرین سرباز استرالیایی بازمانده نبرد گالیپولی، است.

۹. او دو سال بیکار بود تا اینکه مدیربرنامه اش جنیفر یوستون روبی را برای نقش استلا در “نارنجی مد جدید است” (Orange Is the New Black) معرفی کرد.

۱۰. رز حامی حقوق حیوانات بوده و سال‌هاست که یکی از اعضای پتا است.

۱۱. او در سن ۱۲ سالگی هجنسگرا شد. گرایش جنسی‌اش باعث شد از آزار فیزیکی و کلامی از طرف همکلاسی‌هایش رنج ببرد و به همین دلیل دست به خودکشی زد.

۱۲. او در کودکی توسط یکی از اقوام مورد تجاوز قرار گرفت و به اختلال دو قطبی و افسردگی حاد مبتلاست.

۱۳. رز از کودکی جنسیت اش را دوست نداشت و می‌خواست پسر شود، بنابراین پول‌هایش را جمع می‌کرد تا عمل تغییر جنسیت انجام داده و به مرد تبدیل شود. او می‌گوید: “همیشه در ذهن ام بود که این کار را انجام دهم…اما انجام ندادم.”

۱۴. رز خود را یک تراجنس می داند و گوید، “من کاملا تراجنس هستم و هر روز صبح که بیدار می شوم خودم را کاملا بدون جنسیت می بینم.”

۱۵. رز در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد با طراح جواهر، فیب دال نامزد است. با این حال آن‌ها در دسامبر ۲۰۱۵ به رابطه رمانتیک شان پایان دادند.

۱۶. رز از اکتبر ۲۰۱۶ تا آوریل ۲۰۱۸ با خواننده The Veronicas، جسیکا اوریگلیاسو رابطه داشت. آن‌ها در سال ۲۰۰۸ هم با هم بودند.

۱۷. رز یک وگان است. او معتقد است اگر مردم بخواهند بر تغییرات آب و هوایی تأثیر بگذارند باید به خورد و خوراک خود توجه کنند.

۱۸. رز از مارس ۲۰۱۶ چهره لوازم آرایشی Urban Decay بوده است.

۱۹. رز در مارس ۲۰۱۷ در کمپین اخیر نایک، Kiss My Airs، که روز Air Max را جشن می‌گرفت، شرکت کرد.

۲۰. او در سال ۲۰۱۰ با همکاری برند مد استرالیا، Milk and Honey، یک خط تولید راه اندازی کرد. این کلکسیون که Milk and Honey با طراحی روبی رز نام داشت شامل جین شسته، کت چرم و تی شرت است.

۲۱. رز برای دستیابی به شغل وی جی MTV در استرالیا در رقابت سه هفته‌ای ملی با ۲۰۰۰ شرکت کننده دیگر شرکت کرد، زیرا وی جی سابق، لیندسی رودریگز به ایالات متحده رفته بود تا برنامه TRL را اجرا کند.

۲۲. رز در سال ۲۰۰۹ جایزه استرا شخصیت موردعلاقه زن را به دست آورد.

۲۳. در جولای ۲۰۰۹ رز به همراه دیو هیوز، چارلی پیکرینگ، کری بیکمور و جیمز ماتیسون، برنامه تلویزیونی استرالیایی The ۷PM Project را اجرا کردند که روینگ اینترپرایزز تهیه کنندگی آن را برعهده داشت و شب‌ها در شبکه نتورک ۱۰ به نمایش در می‌آمد.

۲۴. رز فیلم کوتاه “برک فری” (Break Free) محصول سال ۲۰۱۴ را که خودش تولید کرده نقطه آغاز موفقیت بازیگری‌اش می‌داند.

۲۵. رز و تام فلتون در سال ۲۰۱۶ در انیمیشن “گوسفند و گرگ‌ها” (Sheep and Wolves) صداپیشگی کردند که رز نقش بیانسا نامزد فلتون را صداپیشگی کرد.

۲۶. در اوت ۲۰۱۶ اعلام شد که رز به همراه جیسون استاتهام در فیلم “مگ” (Meg) از برادران وارنر، که اقتباسی از رمانی به همین نام درباره یک کوسه است، حضور خواهد یافت.

۲۷. رز در ژانویه ۲۰۱۲ اولین تک آهنگ خود، Guilty Pleasure را به همراه گری گو منتشر کرد.

۲۸. او یکی از حامیان بخشنده خیریه‌های مختلف است و یک مسابقه بوکس خیریه هم برنده شد و هر ساله به طور داوطلبانه به لائوس و آفریقا سفر می‌کند.

۲۹. رز به دلیل داشتن تتوهای زیاد شهرت دارد. او در کمپینی که شعارش این بود: “ترجیح می‌دهم برهنه باشم تا خز بپوشم”، تصاویر تتوهایش را برای مجله ماکسیم استرالیا و پتا فرستاد.

۳۰. فعالیت‌های او عبارت‌اند از مبارزه علیه حقوق حیوانات، کمپین مبارزه علیه آزار کودکان در مدرسه و سلامت روانی جوانان، که در آنجا سفیر سلامت روان است.

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «بیوگرافی و سوابق روبی رز بازیگر نقش بت وومن |Ruby Rose»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *