حاشیه های مهاجرت حافظ ناظری از ایران

[ad id='39844']

[quote]«برای یک مدتی از شما خداحافظی می‌کنم، سپاسگزارم که در این دوسال کنارم بودید و از من حمایت کردید. حقیقتا برایم خیلی سخت خواهد بود که از شما و وطنم جدا باشم.[/quote]

 

 

حافظ ناظری خواننده و نوازنده نام آشنای موسیقی ایران به شمار می‌آید که همراه پدرش شهرام ناظری توانست در عرصه موسیقی به جایگاه قابل توجهی دست پیدا کند.

آلبوم «ناگفته» (بعد یازدهم) که حاصل همکاری او با پدرش و چندین نوازنده خارجی است، یکی از آثار این هنرمند به شمار می‌آید که در ایران و خارج از کشور مورد توجه قرار گرفت.

حافظ ناظری که در جوانی نیز به منظور فراگیری موسیقی به نیویورک آمریکا مهاجرت کرده بود، این بار نیز پس از دو سال حضور در ایران، با انتشار ویدئویی در اینستاگرام اعلام کرد که بار دیگر برای مدتی از ایران دور خواهد بود.

این هنرمند در ویدئوی خود درباره علت سفرش گفت: «برای یک مدتی از شما خداحافظی می‌کنم، سپاسگزارم که در این دوسال کنارم بودید و از من حمایت کردید. حقیقتا برایم خیلی سخت خواهد بود که از شما و وطنم جدا باشم. در این دوسال با تمام موقعیت‌هایی که برایم بود در کنار شما ماندم و سعی کردم بجنگم و باعث خوشحالی‌تان شوم و امیدوارم که لایقش بوده باشم. به هر حال فصل جدیدی در حال آغاز شدن است و امیدوارم کنسرت‌های کانادا موفق باشد و بتواند قدم جدی در زمینه معرفی موسیقی ایران به جهان بتوانیم برداریم.»

ویدئوی منتشر شده ناظری بازخوردهای متفاوتی را در فضای مجازی به همراه داشته است، برخی برای او آرزوی موفقیت و سلامتی کردند تا در مسیر تازه‌ای که برای زندگی‌اش انتخاب کرده است بتواند سربلند باشد. در این میان برخی نیز نظر خاصی نسبت به این اقدام هنرمند نداشتند، تعدادی هم واکنش منفی نسبت به آن نشان دادند.

واکنش‌های مثبت و منفی به خروج ناظری

کاربران در نظراتی که برای این مطلب نوشته‌اند، نیز از این سه دسته خارج نبودند و بیشتر افراد به این اتفاق را واکنش منفی نشان دادند، که در ادامه برخی از آنان را مرور خواهیم کرد.

یکی از کاربران با آرزوی سلامتی و موفقیت برای این هنرمند، نوشت: «خدا به همرات ای خسته از شب اما سفر نیست علاج این درد.» یا کاربر دیگری نوشت: «هر جا هستی موفق باشی.»

تعدادی از کاربران نیز دلیل خروج او از ایران را کاهش برابری ریال مقابل دیگر ارزها دانستند، مانند کاربری که نوشت: « با سقوط ارزش تومان، کنسرت‌ها هم سقوط کردند، دیگه نه علاقه‌ای هست و نه درآمدی، موفق باشید.»

فرد دیگری نیز، از اینکه حافظ ناظری وضع مناسبی برای خروج از کشور دارد، این‌طور نظرش را مطرح کرد: « خوش به حالش که امکانات و شرایطش رو داره که بره.»

سایر واکنش‌ها به ترک ایران توسط ناظری

همواره برخی از افراد جامعه، نظر خاصی نسبت به اقدامات سلبریتی‌های حوزه موسیقی و سینما ندارند و پرداختن به این اتفاقات را فاقد ضرورت می‌دانند.

در همین راستا، تعدادی از کاربران، خروج حافظ ناظری از ایران را چندان با اهمیت تلقی نکردند. برخی معتقد بودند که بودن یا نبودن هنرمندان در ایران چندان تاثیر خاصی نخواهد داشت. مانند کاربری که نوشته: «خب انتظار داری برات مراسم خداحافظی بگیریم؟ توام نمیتونی تو این شرایط بمونی داری در میری؟ اگه مردی بمون خدمت کن و مملکتت رو بساز…»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *