متلک وحشتناک علی کریمی به مهدی تاج و احضار علی او به کمیته انضباطی

[ad id='39844']

[quote]ساشا صبحانی این روزها به شدت با حمله ورزشی‌ها روبروست.[/quote]

 آقازاده ای که اخیرا در فضای مجازی معروف شده است، همچنان با حمله ورزشی ها روبروست. او اتهاماتی بی پایه و اساس به ورزشکاران می زند و این بار علی کریمی واکنشی شدیدا به اظهارات این فرد نشان می دهد.

جملات کریمی تند است و قابل نوشتن نیست. کریمی که اخیرا با رای مردم بهترین هافبک تاریخ آسیا هم شد، با تبریک تاج رئیس فدراسیون روبرو شد.

او اما نسبت به تبریک تاج هم واکنش نشان داد و نوشت: «ماها براى زمانى هستیم که فدراسیونش دنبال ستاره ساختن براى فوتبال بود نه فدراسیون. خدارو شکر ماها براى زمانى از فوتبال هستیم که شما کاره اى نبودین چون معلوم نبود سر ما چى میامد. »

 

 

[quote]احضار علی کریمی به کمیته انضباطی به خاطر توهین به مهدی تاج  [/quote]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، علی کریمی، سرمربی سپیدرود رشت، را به دلیل اظهارات اخیرش علیه مسئولان فدراسیون از جمله مهدی تاج، به ادای توضیحات دعوت کرد.

کریمی در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش بار دیگر شدیدا به مهدی تاج حمله کرد و در کانال تلگرامی اش هم مطالبی علیه او و دیگر مسئولان فدراسیون منتشر کرد.

جالب اینکه در احضاریه کمیته انضباطی، از علی کریمی با عنوان “مربی سپیدرود رشت” یاد شده است:”  علی کریمی، مربی تیم سپیدرود رشت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ‏احضار و مراتب جهت آگاهی و ابلاغ به ایشان برای باشگاه سپیدرود رشت ارسال شده است.‏”

پیش از این سازمان لیگ اعلام کرده بود که کریمی به دلیل نداشتن کارت مربیگری، نمی تواند در کنفرانس های مطبوعاتی حضور پیدا کند. باشگاه سپیدرود هم به همین دلیل، علیرضا امامی فر را به عنوان سرمربی این تیم به سازمان لیگ معرفی کرده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *