مصاحبه جنجالی امیر تتلو با بی بی سی فارسی

[ad id='39844']

[quote]زندان برایم خوب بود چون در آنجا نماز یاد گرفتم. زمانی به من اتهام ترغیب جوانان به فساد و فحشا را زدند که ترویج نماز و حجاب می‌کردم.[/quote]

 

من هر دو جناح را امتحان کرده‌ام و اگر امروز قرار باشد از کسی حمایت کنم از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنم!

– عکس من کنار آقای رئیسی خیلی ارزشمند بود. چون کسی با خالکوبی کنار یک روحانی نشسته بود. آن زمان همه سلبریتی‌ها از حسن روحانی حمایت می‌کردند و من از رئیسی حمایت کردم. حتی در دیدار با رئیسی، یکی از همراهانش به او گفت آقای تتلو زیر فشار زیادی است و آقای رئیسی هم گفت خدا آقای تتلو را حفظ کند.

– وقتی حمایتم را در اینستاگرام از آقای رئیسی اعلام کردم از ستادش با من تماس گرفتند و قرار گذاشتند. قرار را در فرودگاه گذاشتند تا شاید بعدا بگویند این دیدار، اتفاقی بود.

– من از آقای رئیسی حمایت کردم چون به خاطر آستان قدس رضوی خیلی قدرت داشت. اما از این حمایت، هیچ نتیجه‌ای نگرفتم و نتوانستم کنسرت برگزار کنم. با این حال اگر به همان زمان برگردم باز هم بین روحانی و رئیسی از رئیسی حمایت می‌کنم.

– زندان برایم خوب بود چون در آنجا نماز یاد گرفتم. زمانی به من اتهام ترغیب جوانان به فساد و فحشا را زدند که ترویج نماز و حجاب می‌کردم.

– بعد از آنکه در ناو دماوند ترانه انرژی هسته‌ای را خواندم گفتند او به نام‌امیرحسین مقصدلو درخواست داده بود و ما نمی‌دانستیم او تتلو بود. درحالیکه وقتی برای ضبط کلیپ روی ناو رفتیم همه مرا می‌شناختند و با من عکس می‌انداختند. اما بچه‌های موسسه اوج خیلی کمک کردند که از انها تشکر می‌کنم.

– من خودم در ماه محرم متولد شدم و هیچوقت به امامان توهین نکردم. من به کسانی که آن ۷۲ کبوتر را آتش زدند ناسزا نوشتم ولی دیگران طور دیگری برداشت کردند. بعد هم صفحه من هک شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *