جنجال زیر ابرو برداشتن نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا

[ad id='39844']

[quote]اما این ماجرا زمانی بغرنج تر می شود که در کمال تاسف شاهد آن هستیم که مجری یک برنامه مذهبی پربیننده تلویزیون پایتخت هم با چهره ای کاملا متفاوت از گذشته و بدور از شان و منزلت برنامه های مذهبی در جلوی دوربین حاضر می شود .[/quote]

 

موضوع تمایل شدید مجریان مرد در صدا و سیما به آرایش های عجیب و غریب و فرم صورت خاص به مجریان برنامه های مذهبی هم کشیده شد.

چند سال پیش بود که یکی از مجریان معروف مرد تلویزیون ، در یکی از برنامه‌هایش به ناگاه با ابروهایی تمیز شده ظاهر شد. بعد از آن هم در گوشه و کنار، عکسهایی از هنرپیشگان مرد سینما یا تلویزیون با ابروهای به خط شده‌شان روی جلد مجلات خودنمایی ‌کرد.

اما این پایان ماجرا نبود چرا که بازیگر سریال معروف نرگس با زیرابرو برداشتن خود همه را شوکه کرد این تغییر فرم تا بدان حد غیرعادی و غیرقابل تحمل بود که در تمامی برنامه های تقدیر و اهدا جایزه به عوامل سریال نرگس مسئولان و ناظران تلویزیون جرات نکردند کلوز آپ یا نمای بسته چهره این بازیگر جوان را نشان دهند.

اما این ماجرا زمانی بغرنج تر می شود که در کمال تاسف شاهد آن هستیم که مجری یک برنامه مذهبی پربیننده تلویزیون پایتخت هم با چهره ای کاملا متفاوت از گذشته و بدور از شان و منزلت برنامه های مذهبی در جلوی دوربین حاضر می شود .

پنجشنبه رسانه ملی شاهد اجرای برنامه ای دینی و اخلاقی بود که ظاهر مجری جوان آن بویژه در قسمت ابرو گوی سبقت را از مجریان اجتماعی دیگر که چندی در این حوزه آوازه ای به راه انداخته بودند، ربود .

اگرچه آرایش کردن و برداشتن زیرابرو یا وسط ابرو چند سالی است بین پسران و مردان ایرانی به ویژه در شهرهای بزرگ رایج شده است اما حرمت شکنی در این بخش از سوی رسانه ملی پذیرفته نیست و به نظر می رسد مدیریت سازمان در این خصوص همانند سایر ضعف ها و اشکالات اساسی صدا و سیما بعنوان دانشگاهی عمومی باید چاره اندیشی کند .

چندی پیش برخی رسانه ها در این خصوص به ضرغامی نکاتی را یادآور شده و نوشته بودند”برخی از آقایان مجری، با چنان سرو وضعی مقابل دوربین های تلویزیونی حاضر می شوند و ساعت ها به اجرای برنامه می پردازند که گویا به پارتی دعوت شده اند! برداشتن زیر ابرو و یا مش کردن موهای سر، در جامعه امروز ایران، بین مردان ایرانی، نه تنها امری متعارف و پسندیده محسوب نمی شود بلکه اکثر مردم، مردانی چنین را مذمت می کنند و در هنگام پخش چهره های این افراد در رسانه ملی، نکوهش “آرایش زنانه این مردان” به سوژه ای برای بحث های خانوادگی تبدیل می شود. بی گمان، اگر این افراد در حوزه زندگی فردی شان چنین چهره هایی برای خود درست می کردند، کسی حق انتقاد از آنها را نداشت ولی حرمت عرف جامعه و رسانه ملی که متعلق به همه مردم است، ایجاب می کند که “شومن”های تلویزیون، در عین شیک پوشی، از حد متعارف خارج نشوند و بعضی از این آقایان، زیر ابرو برداشتن و مش کردن زنانه موهایشان را به پس از برنامه های تلویزیونی شان موکول کنند.”

با تداوم این حرکات در رسانه ملی رفته رفته نمی‌توان آرایش را تنها مختص زنان دانست و مردان را هم باید به این جمع اضافه کرد. شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی از مدتها پیش محصولات آرایشی ویژه‌ی مردان را هم روانه بازار ایران کرده‌اند. در هر حال خانم‌ها باید از این به بعد به یاد داشته‌باشند که در هنگام محصولات آرایشی ، حتما از فروشنده سؤال کنند که آیا این محصول نسخه‌ زنانه آن است یا مردانه.

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «جنجال زیر ابرو برداشتن نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا»

  1. چند چندی با خودت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چرا تصویر آقای شریعتی رو گذاشتین این چه خزعبلاتیه که می گین
    اعتبار سایتتون و زیر سوال بردین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *