اولین تصویر وین دیزل در فیلم Bloodshot

[ad id='39844']

[quote] آنجلو مورتالی که دیزل نقش آن را بر عهده دارد، قاتلی بسیار بی‌رحم برای اوباشگران است که با استفاده از فناوری نانو به یک سوپر سرباز به نام بلادشات تبدیل می‌شود. این شخصیت در سال ۱۹۹۲ توسط کوین ون هوک، دان پرلین و باب لیتون خلق شده است.[/quote]

اولین تصویر وین دیزل در نقش آنجلو مورتالی در فیلم Bloodshot منتشر شده است. پس از موفقیت در مجموعه‌هایی چون مجموعه فیلم Fast and Furious (سریع و خشن) و مجموعه فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) در دنیای سینمایی مارول، حال دیزل به دنبال ایجاد یک مجموعه محبوب دیگر براساس یک مجموعه کتاب‌های کامیک است. آنجلو مورتالی که دیزل نقش آن را بر عهده دارد، قاتلی بسیار بی‌رحم برای اوباشگران است که با استفاده از فناوری نانو به یک سوپر سرباز به نام بلادشات تبدیل می‌شود. این شخصیت در سال ۱۹۹۲ توسط کوین ون هوک، دان پرلین و باب لیتون خلق شده است.

به‌تازگی تصویری از شماره ۱۲ کامیک Bloodshot:Salvation (بلادشات: رستگاری) منتشر شده است که در آن به صورت اختصاصی از ظاهر دیزل برای شخصیت آنجلو مورتالی استفاده شده است. این تصویر توسط لوئیس لاروسا طراحی و منتشر شده که ظاهر آن نسبت به طرح اصلی این شخصیت متفاوت‌تر است. در واقع طبق پیش بینی سر آنجلو مورتالی در طول فیلم Bloodshot بدون مو خواهد بود و دایره قرمز رنگ روی بدن او نیز نسبت به نسخه اصلی کمی تفاوت دارد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *