معرفی کمیک Assassin’s Creed Origins

[ad id='39844']

[quote]شماره اول کمیک چهار جلدی Assassin’s Creed Origins به دو شکل فیزیکی و دیجیتال در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) منتشر خواهد شد و شماره دوم تا چهارم به ترتیب در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند)، ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) و ۲ مه (۱۲ اردیبهشت) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت[/quote]

 

 

کمیک Assassin’s Creed Origins توسط آن تول، مصر‌شناس بر‌جسته و از نویسندگان بازی‌های Horizon: Zero Dawn و The Witcher نوشته شده و طراحی آن را تی جی کایووا بر‌ عهده داشته است. همچنین کاور اصلی شماره اول این کمیک را استفانی هانس، طراح کمیک‌های The Wicked + The Divine ،Angela: Queen of Hel و Jean Grey طراحی کرده است.

شماره اول کمیک چهار جلدی Assassin’s Creed Origins به دو شکل فیزیکی و دیجیتال در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) منتشر خواهد شد و شماره دوم تا چهارم به ترتیب در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند)، ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) و ۲ مه (۱۲ اردیبهشت) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این مجموعه تنها کمیک‌های کمپانی تایتان کامیکس با محوریت سری Assassin’s Creed نیست، بلکه پیش از این کمیک‌های Assassin’s Creed: Assassins ،Assassin’s Creed: Uprising ،Assassin’s Creed: Reflections و Assassin’s Creed: Templars از سوی این کمپانی عرضه شده‌اند. علاوه بر کمیک Assassin’s Creed Origins، کمپانی تایتان کامیکس انتشار کمیک‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی Bloodborne و Sea of Thieves را در دستور کار دارد که کمیک اول در ماه فوریه (بهمن-اسفند) و کمیک دوم در ماه مارس (اسفند ۹۶-فروردین ۹۷) عرضه خواهد شد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *