نماینده آمل دست روحانی را نبوسیده است

[ad id='39844']

[quote]نه من سرم را خم نکرد٬ ایشان سرشان را دراز کردند صورت من پشت کتف فرد دیگری بود٬ یعنی ایشان مقابل صورت من دست داده بودند.[/quote]

 

عزت الله یوسفیان ملا٬ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی درباره فیلم پرحاشیه‌ای که نشان می‌دهد او دست رییس جمهور را بوسیده است گفت: آقای روحانی استاد راهنمای من در دانشگاه بودند ایشان رای ملت را دارند تنفیذ رهبری را دارند٬ بزرگترین اعتبارات را دارند. من اگر هم دست ایشان را می‌بوسیدم به آن افتخار می‌کردم.

وی در پاسخ به این سوال که او بالاخره دست رییس جمهور را بوسیده یا نه گفت: شما می‌گویید فیلم٬ آیا در فیلم پیدا نیست؟ شما می‌گویید به نظر می‌آید پس می‌شود به فیلم اعتماد کرد؟

وی تاکید کرد: من دست ایشان را نبوسیدم اگر هم می‌بوسیدم افتخار می‌کردم. آن‌هایی که فیلم را می‌بینند حدس می‌زنند که من سرم را تکان دادم اما اینگونه نیست.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد او سرش را خم کرده است ادامه داد: نه من سرم را خم نکرد٬ ایشان سرشان را دراز کردند صورت من پشت کتف فرد دیگری بود٬ یعنی ایشان مقابل صورت من دست داده بودند.

یوسفیان در پاسخ به این سوال که او به نظر راضی‌ترین نماینده در جمع نمایندگان است گفت: من خیلی راضی هستم. ایشان ۱۸ پروژه ملی برای ما تدارک دیدند و ۶۷۰ میلیارد برای مازندران اعتبار دادند که فقط به آمل رسیده بود٬ همین جاده هراز شبانه روزی کار می‌کند. ما بسیار راضی هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: ایشان استاد راهنمای من در دانشگاه بودند و استاد من هستند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *