حاشیه های راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۷

[ad id='39844']

[quote]راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۷ در حالی برگزار شد که ترامپ در آنسوی جهان تحریمهای ظالمانه ایران را بازگرداند در ادامه توجه شما را به تعدادی از عکس ها و حاشیه های این مراسم جلب می کنیم[/quote]

 

 

 

* جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان پلاکارد هایی که بر روی آن شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و هیهات مناالذله درج شده در دست دارشتند. در این راهپیمایی علاوه بر دانشجویان ایرانی، تعدادی از دانشجویان خارجی که در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند ، نیز حضور داشتند.

* در مراسم راهپیمایی ۱۳ ابان امسال نمادهای عروسکی سران برخی از کشورها و رژیم‌های دشمن ملت ایران در دست راهپیمایی‌کنندگان قرار داشت. همچنین عروسک‌هایی که نماد ملک سلمان پادشاه عربستان ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و کشور انگلیس است در دست حاضران در این راهپیمایی قرار داشت.

* علاوه بر حضور غرفه‌های فرهنگی به منظور تبیین استکبارستیزی و اقدامات خصمانه آمریکا، مدیحه‌سرایی به دلیل همزمانی این مراسم با ایام اربعین و با ذکر اباعبدالله الحسین (ع) انجام می‌شد که راهپیمایی‌کنندگان همزمان شعارهای هیهات من‌الذله را سر می‌دادند.

* راهپیمایی کنندگان که جمع کثیری از دانش آموزان و اقشار مردم را تشکیل می‌دادند، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود و هیهات من الذله، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و … را سردادند.

*همچنین راهپیمایی‌کنندگان پلاکاردهایی که روی آنها مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، مرگ بر اسرائیل و پلاکاردهایی از دونالد ترامپ را در دست داشتند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *