زمان انتشار بخش انلاین بازی Red Dead Redemption 2

[ad id='39844']

[quote]اطلاعات جدید از بخش چندنفره و آنلاین بازی عظیم Red Dead Redemption 2 راکستار گیم[/quote]

 

مطلع شدیم که استراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی تیک-تو اینتراکتیو به تاریخ تقریبی راه‌یابی این حالت به بازی اشاره کرده است. زلنیک در جریان کنفرانس مالی کمپانی Take-Two اظهار داشت که حالت Red Dead Online نزدیک به انتهای ماه نوامبر در دسترس قرار می‌گیرد. با اینکه تاریخ دقیقی برای انتشار Red Dead Online اعلام نشده است، اما این اولین باری است که می‌شنویم این حالت در چه مقطعی از ماه نوامبر در دسترس قرار می‌گیرد. این حالت در ابتدا به صورت بتا منتشر خواهد شد و کمپانی راک‌استار گیمز انتظار بروز مشکلاتی را در نسخه بتا دارد. کمپانی راک‌استار درباره Red Dead Online گفته است:

با بکارگیری گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 به عنوان پایه، حالت Red Dead Online برای کاوش انفرادی یا با دوستان آماده خواهد بود و شامل به‌روزرسانی‌ها و اصلاحات مستمری برای رشد و تکامل این تجربه برای تمام بازیکنان می‌شود.

انتشار بخش چندنفره بازی Red Dead Redemption 2 نزدیک به پایان ماه نوامبر بدان معنا است که این حالت احتمالا در تعطیلات روز شکرگزاری امریکا و فصل خرید پرمنفعت جمعه سیاه به بازی راه می‌یابد. فهرست تروفی‌ها و اچیومنت‌های بازی Red Dead Redemption 2 شامل سرنخ‌هایی است که باید از Red Dead Online انتظار داشته باشیم. دستاورد Series Major با شرکت در سری مسابقاتی قابل دستیابی است. دستاورد دیگر Gun For Hire نام دارد که با پذیرش تعداد معینی از ماموریت‌های Roam از بازیکنان سراسر دنیا آزاد می‌شود، در حالی که Red Dead Online دارای نوعی سیستم رتبه‌بندی عددی نیز خواهد بود. در رِد دد آنلاین همچنین شاهد «گروه‌های مسلح» نیز خواهیم بود که با پیوستن به آن‌ها و انجام یک ماموریت Free Roam می‌توان دستاوردی را آزاد کرد، اما دقیقا مشخص نیست که این چه معنایی دارد. بازیکنان همچنین در بخش Red Dead Online می‌توانند به خریداری ارتقاهای کمپ بپردازند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *