پیام های تسلیت برای درگذشت استن لی

[ad id='39844']

[quote]استن لی افسانه ای در ۹۵ سالگی ذرگذشت و بعد از گذشتن دقایقی از این حادثه تاسف بار سیل تسلیت ها به سوی او روانه شد در ادامه تعدادی از پیام های تسلیت را با هم مرور می کنیم[/quote]

 

رابرت داونی جونیور، هنرپیشه نقش ایرون من در اینستاگرام خود با انتشار تصویری دو نفره از خودش و آقای لی نوشته است: «همه اش را به تو مدیونم، روحت شاد.»

– کریس ایوانز، هنرپیشه نقش کاپیتان امریکا در توییتر خود نوشته است: «هرگز استن لی دیگری وجود نخواهد داشت. او ده ها سال، برای پیر و جوان؛ ماجراجویی، گریز، راحتی، اعتماد به نفس، الهام، قدرت، دوستی و لذت فراهم کرد. عشق و محبت را پراکند و روی زندگی افراد بسیاری تاثیرات نازدودنی خواهد گذاشت.»

– رایان رینولدز، ستاره‌ی ددپول نوشت: «لعنتی، روحت شاد استن لی، برای همه چیز ممنونم.»

– ست روگن هنرپیشه گرین هورنت نوشت: «استن لی ازت ممنونم که باعث شدی آن‌هایی که با دیگران فرق دارند، بفهمند که خاص هستند.»

– ساموئل ال جکسون که در مجموعه‌ی اونجرز حضور داشت نیز نوشت: «استن لی، از تو بابت فرار از این جهان و لذت سکونت در دنیایی که خلق کردی، تشکر می‌کنم.»

– تام هاردی هم که در ونوم از دنیای مارول حضور داشته، نوشت: «با بهترین احترام‌ها.»

 

پیام تسلیت کمپانی دی سی برای درگذشت استن لی

او نگاه و دیدگاه ما را نسبت به قهرمانان تغییر داد و کمیک‌های عصر مدرن، برای همیشه راه او را دنبال خواهد کرد و هیچوقت جایگاه پاک‌نشدنی و ماندگار او را کنار نخواهد گذاشت. شور و شوق مسری و واگیرداری که در او وجود داشت، باعث شد تا ما به یاد بیاوریم که چرا ما اصلا از همان ابتدا عاشق این داستان‌ها شدیم. Excelsior، استن.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *