معرفی سریال ایرانی دردانه‌های خلیج فارس

[ad id='39844']

[quote]فیلمبرداری سریال دردانه‌های خلیج فارس به زودی به پایان می رسد و قراراست سال آینده از شبکه یک پخش شود این سریال لحنی طنز گونه دارد که از اسم و ترکیب بازیگران آن پیداست از بازیگران اصلی این سریال می توان به پوریا پورسرخ و برزو ارجمند اشاره کرد . امیداوریم صدا و سیما موفق شود با این سریال ذره ای فکر مردم را از مشکلات وخیم اقتصادی و گرانی ها منحرف کند[/quote]

 

«دردانه‌های خلیج فارس» نام سریال جدیدی است که قرار است از شبکه یک سیما پخش شود. تصویربرداری این مجموعه به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید بشیری به نیمه رسید.

تصویربرداری پلان‌های زیر آب این مجموعه همراه با فیلمبرداری بخش‌های خشکی در حال انجام است و فصل مربوط به جزیره «هنگام» به عنوان فاز اول تولید این مجموعه که حدود ۳۵ درصد از داستان را نیز تشکیل می‌دهد، به پایان رسیده است. کارگردانی فصل مربوط به جزیره «هنگام» توسط محسن یوسفی انجام شده است.

به گفته سعید بشیری تهیه کننده این مجموعه فصل مربوط به جزیره «هرمز» نیز مدتی است کلید خورده و بعد از فیلمبرداری این فصل، گروه راهی جزیره‌های «لارک»، «قشم» و «ابوموسی» خواهند شد. کارگردانی این ۴ فصل بر عهده حسن لفافیان خواهد بود.
یکی از ویژگی‌های این مجموعه ۳۵ قسمتی شاید این باشد که علاوه بر روایت داستان اصلی در دل قصه خود از روابط انسانی و فعالیت‌های اجتماعی ساکنان جزیره‌های خلیج فارس می‌گوید و حاوی مناظر بکر و طبیعی پنج جزیره «هنگام»، «هرمز»، «لارک»، «قشم» و «ابوموسی» است.

خلاصه داستان

«مهرداد که در جزیره هرمز به کار آموزش غواصی مشغول است دلباخته دختر ناخدا جمات است در حالی که ناخدا مخالف جدی ازدواج این دو است. از سوی دیگر یک تیم خلافکار به شدت در پی پیدا کردن مهرداد هستند و مهرداد نیز هر روز برای یافتن شیئی قدیمی به زیر آب رفته و غواصی می‌کند و …»

 

اسامی بازیگران

برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، محمود پاک نیت، بیتا سحرخیز، علیرضا استادی، فرشته سرابندی، سیاوش طهمورث، محمد متوسلانی، مهدی صبائی، سپند امیرسلیمانی، زهرا سعیدی، عزت الله مهرآوران، هستی فرحی، مجید سعیدی، حسین سلیمانی، امیر کاظمی، لیلی فرهاد پور، سمیرا حسینی، سامان دارابی، فریدون برزین، محمدعلی سلیمان تاش، فریبا امینیان، ابوالفضل همراه، مریم خدا رحمی، آرمین ترکمندی، عرفان برزین.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *