نقد بررسی بازی Spyro Reignited Trilogy اکتیویژن

[ad id='39844']

[quote]نظرات منتقدان مجلات و وب سایتهای مشهور در بازیهای رایانه ای در باره بازی Spyro Reignited Trilogy محصول جدید کمپانی مطرح اکتیویژن[/quote]

هاردکور گیمر: ۹۰ از ۱۰۰

زومجی بازی‌های اسپایرو در زمان خودشان آثار بسیار با‌کیفیتی بودند و خب به‌لطف تعادل خیلی خوبی که سازندگان بین ارائه حس و حال نسخه‌های اصلی بازی و جلوه‌های امروزی برقرار کرده‌اند، Spyro Reignited Trilogy در حد استاندارد‌های امروزی هم اثری موفق است که تجربه کردنش پیشنهاد می‌شود. 

گیمزبیت: ۸۸ از ۱۰۰

گرافیک و جلوه‌های بصری جدید بازی باعث می‌شوند تا Spyro Reignited Trilogy یک تجربه فانتزی و کارتونی بسیار زیبا باشد؛ تجربه‌ای که بدون شک یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موجود در بازار مخصوصا برای افرادی با سن پایین است. 

آی‌جی‌ان: ۸۵ از ۱۰۰

استودیو Toys for Bob موفق شده تا روح تازه‌ای در این سه نسخه از مجموعه اسپایرو بدمد. جهان بازی‌ها پرجزییات‌تر از قبل شده و انیمیشن‌ها هم به‌مراتب نرم‌تر و طبیعی‌تر از قبل هستند. جدا از این بهبود‌های کلی دیگر در مجموع باعث شده‌اند تا تجربه کردن مجدد این بازی‌های قدیمی بسیار لذت‌بخش باشد. همچنین بهبود و بهینه‌سازی کنترل‌های بازی هم باعث شده تا تجربه کردن این بازی‌ها به‌مراتب بهتر از بازی کردن نسخه اصلی آن‌ها باشد و در کل شاهد آثاری سرگرم‌کننده باشیم. 

گیم‌اینفورمر: ۸۵ از ۱۰۰

از آنجایی که جهان زیبای طراحی‌شده در این نسخه‌های ریمستر کیفیت خیلی بالایی دارد و بسیار متفاوت از نسخه اصلی بازی‌ها به‌نظر می‌رسد، به‌شخصه برای من تجربه این مجموعه جذاب‌تر از بازی کردن مجموعه ریمستر Crash بود. درست است که نسخه‌های ریمستر تفاوت‌هایی با نسخه‌های اصلی دارند و در برخی زمینه‌ها کاملا حس و حال ثابت آن‌ها را حفظ نکرده‌اند، اما شخصا مشکلی با این قضیه ندارم و از مشاهده جهان متفاوت این نسخه‌ها در مقایسه با نسخه‌های اصلی مجموعه و ماجراجویی در آن لذت زیادی بردم.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

Spyro Reignited Trilogy بهترین نوع تجربه‌ای بود که سازندگان می‌توانستند از این بازی‌ها ارائه بدهند؛ از یک طرف این مجموعه با جلوه‌های بصری به‌روزش برای مخاطب امروزی هم جذاب و ارزشمند است و از طرف دیگر ثابت می‌کند که نسخه اصلی این بازی‌ها چه گیم‌پلی استاندارد و با‌کیفیتی داشتند. نسخه اصلی این بازی‌ها توسط استودیو اینسامنیاک گیمز که در آن زمان استودیو کوچکی بود ساخته شد و آن‌ها کار فوق‌العاده‌ای در خلق این آثار انجام دادند و حال Toys for Bob هم توانسته دوباره این بازی‌ها را در قالب نسخه‌های ریمستر با کیفیت بالایی در اختیارمان قرار بدهد. 

 

لطفا نظرات خود را درباره بازی Spyro Reignited Trilogy با مجله اینترنتی سیمرغ پلاس به اشتراک بگذارید

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *