مارول سریال وِیژن و اسکارلت ویچ را برای شبکه دیزنی پلاس می سازد

[ad id='39844']

[quote]مارول مینی سریال Vision and the Scarlet Witch را به عنوان اولین سریال ابرقهرمانی شبکه دیزنی پلاس در حال تدارک است[/quote]

 

حضور شخصیت ویژن در سریال اسکارلت ویچ تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، شخصیت ویژن با بازی پل بتانی، قرار است بخشی از مینی سریال Scarlet Witch باشد که پیش از این شایعه حضور او در این سریال نیز منتشر شده بود. به نظر می‌رسد که تمرکز این سریال روی رابطه بین واندا ماکسیموف با بازی الیزابت اولسن با ویژن پیش از حمله تانوس به زمین در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) است. همچنین ددلاین اعلام کرد که این مینی سریال قرار است Vision and the Scarlet Witch (ویژن و اسکارلت ویچ) نام داشته باشد و احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۹ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Vision and the Scarlet Witch منتشر نشده است. تا به امروز دیزنی تنها ساخت سریال Loki (لوکی) با بازی تام هیدلستون را رسما تایید و اعلام کرده است. علاوه بر لوکی و سریال مشترک ویژن اسکارلت ویچ، مارول در حال ساخت سریالی براساس ۲ شخصیت سم ویلسون ملقب به فالکون با بازی آنتونی مکی و باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر با بازی سباستین استن است. مالکوم اسپلمن، نویسنده و تهیه کننده سریال Empire (امپراتوری)، وظیفه نوشتن این مینی سریال را بر عهده خواهد داشت.

این مینی سریال‌ها قرار است به‌جای بخش تلویزیونی مارول توسط مارول استودیو تولید و از شبکه Disney+ منتشر شود که از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار خواهد کرد. همچنین ددلاین تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow (بلک ویدو) با بازی اسکارلت جوهانسون، از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد و این فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی فیلم Black Widow بر عهده کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، خواهد بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *