هیو جکمن تور جهانی موسیقی تشکیل می دهد

[ad id='39844']

[quote]هیو جکمن بازیگر نقش ولورین در تدارک تو موسیقی جهانی است که در آن قطعه های از فیلم های بینوایان و شومن بزرگ را اجرا می کند[/quote]

 

سورپرایز بزرگ هیو جکمن در اپیزود روز پنج‌شنبه برنامه The Today Show این بوده است که وی قرار است باز هم مرد صحنه شود و به اجرای شو بپردازد. وی قرار است شوی تک‌نفرهٔ خود را در چند شهر مختلف آمریکا روی صحنه ببرد و البته مشخص نکرده است که چه زمانی این شو آغاز و چه زمانی قرار است به پایان برسد. وی تصمیم دارد برای شروع کار و تبلیغ این تور درون آمریکایی، دو آهنگ از فیلم The Greatest Showman (برترین شومن) را در  برنامه The Today Show اجرا کند. فیلم زندگینامه‌ای، موزیکال، درام The Greatest Showman در سال ۲۰۱۷ اکران شد و کارگردانی آن را مایکل گریسی بر عهده داشت. این فیلم با استقبال نسبی منتقدین همراه بود و در هفتادوپنجمین مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت سه جایزه در ردهٔ بهترین فیلم موزیکال/کمدی، بهترین بازیگر مرد و بهترین ترانه شد و در نودمین مراسم جوایز اسکار، نامزد دریافت جایزه برای بهترین ترانه شد. هیو جکمن در این فیلم با بازیگرانی چون زک افران، میشل ویلیامز و ربکا فرگوسن همبازی بود و نقش خود را به بهترین شکل ایفا کرد و گویا همان فیلم جرقه‌ای برای حرفهٔ جدید ولورین محبوب شده است.

 هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده قرار است چه آهنگ‌هایی در شوهای هیو جکمن اجرا شود، اما به نظر بسیاری از آهنگ‌ها، همان آهنگ‌هایی خواهند بود که وی در فیلم‌های موزیکالی که نقشی در آن‌ها بر عهده داشته، خواهد بود. برخی از آهنگ‌های دو آلبوم Oklahoma و The Boy From Oz که دومی اجرای روی صحنه هم داشته است، در این لیست قرار دارند و همچنین پیش‌بینی می‌شود آهنگ‌های فیلم Les Miserables (بینوایان) و البته فیلم The Greatest Showman نیز در تورهای هیو جکمن اجرا شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *