وس اندرسون فیلم لایو اکشن The French Dispatch را در فرنسه می سازد

[ad id='39844']

[quote]وس اندرسون کارگردان صاحب سبک هالیوودی قصد دارد به زودی فیلم لایو اکشن The French Dispatch  را در فرانسه کلید بزند[/quote]

 

فیلم بعدی وس اندرسون پروژه‌ای لایو اکشن خواهد بود که اتفاقات آن در کشور فرانسه روایت خواهد شد و مراحل فیلمبرداری آن از هفتهٔ گذشته آغاز شده است، اما برخلاف گزارش پیشین این سایت، این فیلم موزیکال نخواهد بود. طبق منابع خبری که سایت ایندی‌وایر با آن‌ها در ارتباط است، عنوان پروژهٔ جدید وس اندرسون The French Dispatch خواهد بود و داستان آن به نظر همچون فیلم‌های پیشین این کارگردان، چند بخشی خواهد بود و شاهد روایت چند داستان مختلف و در انتها مرتبط خواهیم بود.  

سایت ایندی‌وایر اخباری هم در مورد بازیگران احتمالی فیلم The French Dispatch داده است که اگر همهٔ این نام‌ها در فیلم حضور داشته باشند، فیلمی پربازیگر و جالب را شاهد خواهیم بود. طبق گزارش سایت ایندی‌وایر، احتمال حضور بازیگر مطرحی چون فرانسیس لوئیس مک دورمند که آخرین اسکار را به خانه برده است، در این فیلم وجود دارد. مک‌دورمند در فیلم‌هایی چون Blood Simple (دهشت‌زده)، Raising Arizona (ریزینگ آریزونا)، Barton Fink (بارتون فینک)، Burn After Reading (پس از خواندن، بسوزان) و Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) که برای نقش‌آفرینی در همین فیلم آخر، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد، نقش‌آفرینی کرده است.

دیگر نام مطرح‌شده برای ایفای نقش در فیلم The French Dispatch، بیل مری، بازیگر دوست‌داشتنی سینمای هالیوود است که طرفداران سینما نقش‌آفرینی‌های ماندگار وی را در فیلم‌های Ghostbusters (شکارچیان روح)، Groundhog Day (روز گرندهاگ)، Ed Wood (اد وود)، Lost in Translation (گمشده در ترجمه)، Coffee and Cigarettes (قهوه و سیگار)، Broken Flowers (گل‌های پر پر) و Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) که در این فیلم نقش خودش را ایفا می‌کرد به یاد دارند و حضور وی در فیلم جدید وس اندرسون خبری بسیار خوشحال‌کننده است و امیدواریم به‌صورت رسمی نیز این موضوع اعلام شود. بیل مری در فیلم The Grand Budapest (هتل بزرگ بوداپست) با وس اندرسون همکاری داشت و در استاپ‌موشن Fantastic Mr. Fox (آقای فاکس شگفت‌انگیز) نیز صداپیشهٔ شخصیت کلایو بجر بود.

عنوان پروژهٔ جدید وس اندرسون The French Dispatch است و داستان آن به نظر همچون فیلم‌های پیشین این کارگردان، چند بخشی خواهد بود و شاهد روایت چند داستان مختلف و در انتها مرتبط خواهیم بود

از دیگر بازیگرانی که نام آن‌ها برای ایفای نقش در فیلم The French Dispatch مطرح شده است، می‌توان به تیموتی شالامی، ناتالی پورتمن، برد پیت، بنیسیو دل تورو و لئا سیدو اشاره داشت. البته باز هم یادآوری می‌کنیم که این اسامی به‌صورت رسمی اعلام نشده‌اند و سایت ایندی‌وایر نام آن‌ها را آورده است و باید جهت صحت و سقم این گفته‌ها، منتظر اخبار آتی بمانیم. در هر صورت اگر همه این بازیگران در فیلم The French Dispatch گرد هم آیند، یکی از پربازیگرترین فیلم‌های وس اندرسون را شاهد خواهیم بود. تاکنون حضور تیلدا سوئینتن بریتانیایی که سابقهٔ دریافت جوایز اسکار و بفتا را در کارنامه دارد، در فیلم جدید وس اندرسون تأیید شده است. آخرین همکاری مشترک تیلدا سوئینتن و وس اندرسون به انیمیشن/استاپ‌موشن Isle of Dogs (جزیره سگ‌ها) برمی‌گردد که تِمی کمدی داشت و سوئینتن در این انیمیشن صداپیشگی شخصیت اوراکل را بر عهده داشت.

پروژهٔ جدید وس اندرسون بر اساس داستان کمدی Monsieur Hulot’s Holiday جکز تاتی، نوشته شده در سال ۱۹۵۳، ساخته خواهد شد و باید دید این فیلم نیز همچون اکثر فیلم‌های این کارگردان خوش‌فکر خوب از آب درخواهد آمد یا خیر. داستانی که جکز تاتی نوشته است، داستانی کوتاه است و اینکه در قالب فیلمی بلند سینمایی به تصویر کشیده شود، چالشی برای وس اندرسون خواهد بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *