همه چیز درباره فصل هفتم بازی فورتنایت

[ad id='39844']

[quote]استودیو اپیک گیمز به زودی فصل هفتم بازی محبوب فورتنایت را منتشر می کند با بررسی این فصل هفتم این بازی همراه ما باشید[/quote]

 

استودیو اپیک گیمز (Epic Games) هر سه ماه یک فصل از بازی Fortnite را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. معمولا تیم طراحی این استودیو سعی می‌کند در هر فصل مورد جدیدی را به بازی اضافه کند تا تجربه‌ی کاربران بیش از پیش کامل‌تر و متنوع‌تر شود. حال پس از گذشت ۶  فصل، فصل هفتم بازی فورتنایت امروز ظهر در دسترس کاربران قرار گرفت و این بار، اپیک گیمز تغییرات بسیاری را در بازی اعمال کرده است.

پس از آپدیت تقریبا ۵.۳ گیگابایتی بازی Fortnite و وارد شدن به بازی، ویدیو فصل هفتم را مشاهده می‌کنید. همانطور که احتمال می‌رفت، فصل هفتم با محوریت کریسمس و فصل زمستان طراحی شده است. از این رو اولین تغییر بزرگ بازی فورتنایت، اضافه شدن یک محیط برفی به نقشه‌ی بازی است. قسمت پایین سمت چپ نقشه تا منطقه‌ی Tilted Towers، پوشیده از برف شده است. همچنین محیط‌های جدیدی به نام‌های Frosty Flights، Polar Peak و Happy Hamlet هم اضافه شده‌اند و بازیکنان از طریق زیپلاین، می‌توانند بین کوه‌های بازی و مناطق مرتفع حرکت کنند. یکی از ویژگی‌های بازی فورتنایت، وجود مکان‌هایی است که جنبه‌ی تزئینی دارند؛ برای مثال در محیط کویری یک شتر را می‌بینیم که در حال خوردن نوشابه است یا یک اتوبوس سقوط کرده که در بخش سرسبز Fortnite تعبیه شده‌اند. حال با ورود به فصل هفتم، یک هواپیما در بالای کوهی یخی قرار داده شده است که بازیکنان می‌توانند از آن دیدن کنند.

از دیگر ویژگی‌های فصل هفتم بازی فورتنایت هم می‌توان به اضافه شدن هواپیمای جنگی به جمع وسایل نقلیه بازی اشاره کرد. در واقع شاهد اضافه شدن هواپیما X-4 Stormwing هستیم که پنج سرنشین دارد و یک رگبار هم روی آن قرار گرفته است. مورد آخر سیزن‌پس فصل هفتم است که طراحی منحصربه‌فردی دارد و این بار شاهد اضافه شدن Wraps هستیم. Wraps یک آیتم شخصی‌سازی برای اسلحه است که با آزاد کردن آن در درجه‌های مختلفی، می‌توانید از بخش Locker‌ آن‌ها را انتخاب کنید تا در بازی روی سلاح شما اعمال شوند. همچنین همانند همیشه در جریان ۱۰ هفته (هر هفته هفت چالش)، چالش‌های ویژه‌ای برای کاربرانی که بتل‌پس را خریداری کرده‌اند و تمامی کاربران فورتنایت در نظر گرفته شده است.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، با آغاز فصل هفتم سلاح‌ها و آیتم‌های Shadow Stones (سنگ‌های مکعبی بنفش رنگ)، Chillers، Clingers، Shockwave Grenades، Port-a-Fort و Double Barrel Shotgun از بازی حذف شده‌اند. همچنین یک حالت Creative هم به‌بازی اضافه شده است که بازیکنان می‌توانند جزیره‌ی دلخواه خودشان را طراحی و با دوستان‌شان در آن بازی کنند. در انتها اشاره کنم چالش‌های هفته اول از فصل هفتم هم در دسترس کاربران قرار گرفته است

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *