معرفی فیلم مردان سیاهپوش ۴ : بین الملی (Men in Black International)

[ad id='39844']

[quote]کمپانی سونی پیکچرز ازنام و تصاویر فیلم Men in Black International اسپین آف مجموعه مردان سیاهپوش رونمایی کرد[/quote]

هفته گذشته بود که نام رسمی قسمت فرعی فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) مشخص و اعلام شد که این فیلم قرار است با نام Men in Black International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) به‌روی پرده‌های سینما برود.

اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور کریس همسورث، بازیگر نقش ایجنت اچ (Agent H) و تسا تامپسون، بازیگر نقش ایجنت ام (Agent M)، هستیم که در تصویر اول که توسط همسورث در توییتر منتشر شده، این دو شخصیت را در خیابان‌های لندن مشاهده می‌کنیم. دومین تصویر که توسط تامپسون در اینستاگرام منتشر شده، شخصیت ایجنت اچ و ام را در بیابان‌های کشور مراکش قابل مشاهده هستند. اتفاقات فیلم Men in Black International در چندین کشور و شهر مختلف جریان داشته باشد.

پیش از این همسورث با تامپسون در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) هم‌بازی بوده است و کمپانی سونی پیکچرز امیدوار است این زوج موفقیتی مشابه را نیز در فیلم Men in Black International داشته باشند. انتظار می‌رود که اولین تریلر این فیلم نیز امشب در نمایشگاه کامیک کان برزیل منتشر شود که هنوز تایید نشده است. کریس همسورث در نقش ایجنت H، تسا تامپسون در نقش ایجنت M، ربکا فرگوسن، اما تامپسون در نقش ایجنت O، لیام نیسون، کمیل نانجیانی و ریف اسپال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Men in Black International حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Men in Black International برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. کارگردانی قسمت جدید فیلم Men in Black بر عهده اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) و فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن)، بوده است و آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *