معرفی فیلم فرشتگان چارلی ۲۰۱۸ با بازی کریستین استوارت

[ad id='39844']

[quote]بر اساس خبر رسمی کمپانی سونی فیلمبرداری نسخه ریبوت سینمایی فیلم فرشتگان چارلی به پایان رسیده است به همین بهانه این فیلم را بررسی می کنیم[/quote]

 

زومجی بیشتر مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Charlie’s Angels در شهر هامبورگ در کشور آلمان و بخش‌هایی دیگر از آن در شهر استانبول در کشور ترکیه انجام شده است. علاوه بر استوارت، اسکات و بالینسکا، الیزابت بنکس، پاتریک استوارت، لوییس جراردو مندز، جاناتان توکر، جایمن هانسو، نواه سنتینیو، سم کلفلین، کریس پانگ و نت فکسون، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر بازی، بنکس وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Charlie’s Angels را نیز بر عهده داشته است. همچنین جی باسو، داگ میرو و کارلو برنارد به بنکس در نوشتن فیلمنامه فیلم فرشتگان چارلی کمک کرده‌اند.

فیلم Charlie’s Angels برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) اکران شود که پس از اینکه اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) تا تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) عقب افتاد، کمپانی سونی پیکچرز تصمیم گرفت تا فیلم Charlie’s Angels را در تاریخ بهتری اکران کند تا شانس بیشتری برای فروش بهتر در گیشه داشته باشد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *